Volgens mij heeft alleen windows 98 SE dual-monitor support, oudere 98 versies dus niet. Ik d8 eerst ook dat het heel moeilijk zou zijn, met speciale programmaatjes enzo, maar toen heb ik het hier even gevraagd, en toen gewoon PCI kaart erin geprikt, ik gebruikte op dat moment windows2000, en die geeft gewoon meteen zonder ook maar 1 keer met je muis te klikken beeld op twee monitoren

met w98se moet je een paar keer rebooten, maar is ook zo gebeurd. Is echt niet moeilijk, maar is heel erg makkelijk in he gebruik.
Als je trouwens niet van plan bent om over te stappen naar windows XP heb ik nog een stealth 2 met 4mb liggen, die wilde ik als derde kaart gebruiken, maar die werkt niet in XP

Als je een beetje in de buurt woont van utrecht/tiel mag je m voor zeg twee tientjes hebben.
En weet iemand hier welke kaarten wel werken? Heb hier een TNT2 vanta AGP en een rage2c PCI in zitten nu, en dat werkt alleen als ik de PCI laat gebruiken door BIOS. Kan je primary kaart ook PCI zijn als je twee PCI kaarjes en een AGP kaart gebruikt?
tip.. veel spellen vinden het niet helemaal tof.. zet daarom als je gaat gamen altijd ff dual monitor weer uit.
Hier heb ik dus echt nog nooit last van gehad, wel is het zo dat als het spel de resolutie van je eerste monitor aanpast, dat er dan allerlei vage dingen met je tweede monitor gebeuren, zoals opeens andere resolutie/refresh rate. En allerlei vensters die ik op m'n tweede monitor had draaien worden dan opeens verplaatst.
* smokalot vind het heel erg jammer dat er nog praktisch geen spellen zijn met multi-monitor support, lijkt hem erg handig bij bijvoorbeeld spellen als Red Alert 2.