Kijk omdat mijn Boomslang 1K niet echt geschikt is voor te surfen enzo , en omdat mijn ouders mij nu warm hebben gemaakt met hun lekkere Explorer Wireless , zou ik dus zo'n Microsoft muisje willen bijhangen voor gewoon browzen en m'n boomslang voor gamen . Kan dit om dat in een proggie van muis te wisselen ofzo daar de boomslang speciale drivers gebruikt ?
Alles kan.
Heb hier een Wacom tekentablet op USB en een PS/2 Logitech Trackman Marble Wheel.

Alles uitbreidbaar als je maar USB poorten over hebt
Heb hier een Wacom tekentablet op USB en een PS/2 Logitech Trackman Marble Wheel.

Alles uitbreidbaar als je maar USB poorten over hebt
Je kunt echt bijna oneindig veel muizen aan je PC hangen. PS/2, Serieel, USB (enz).
Je kan er zoveel muizen aanhangen als je wil.. ik heb zelf een Logitech Cordless Desktop + Logitech Cordless Optical Mouse er aan hangen.. en ik kan beide muizen gewoon gebruiken..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Precies, je kunt iig een combo van ps2 muis en usb muis gebruiken, 2 usb muizen heb ik geen ervaring mee.
Ik heb eens 4 muisapparaten aan mijn systeem gehangen.
1. Touchpad van notebook (dus standaard)
2. 2 USB microsoft muizen
3. Wazig compaq muisje.
alle 4 tegelijkertijd goed werkend, dus dat is geen probleem
1. Touchpad van notebook (dus standaard)
2. 2 USB microsoft muizen
3. Wazig compaq muisje.
alle 4 tegelijkertijd goed werkend, dus dat is geen probleem
LOL Ik heb precies dezelfde stup man. Je moet dus gewoon de Boomslang in de USB stauwen en die andere desktop op de ps2 poorten. 
P.S. Die muis van logitech is hut he!
En als ik nou 2 ps/2 muizen heb
Bestaan er ook andere omzetters, ps/2 muis op usb poort?
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Hardstikke leuk hoor, maar wat moet je in godsnaam met 4 muizen tegelijk?!?!!!!!Op vrijdag 02 november 2001 15:32 schreef SilverZeven het volgende:
LOL Ik heb precies dezelfde stup man. Je moet dus gewoon de Boomslang in de USB stauwen en die andere desktop op de ps2 poorten.
Ik dacht eigenlijk aan hetzelfdeOp zaterdag 03 november 2001 14:11 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Hardstikke leuk hoor, maar wat moet je in godsnaam met 4 muizen tegelijk?!?!!!!!
Octopus als huisdier?
Die wil ook wel es surfen
Verwijderd
ik heb zo`n Wacom praphire USB en een logitech USB en gaat perfect, alleen is wat lullig als je allebij die dingen tegelijk wil bewegen
Nee maar 1 aanwijzer, maar je kan die ene met beide muizen bewegenOp zaterdag 03 november 2001 22:06 schreef Skaah het volgende:
Krijg je dan twee muisaanwijzers of hoe werkt dat?
jup 10 muizen voor mij....elk voor 1 game
Even wat offtopic: Weet je wat je o.a. nodig hebt voor Windows XP? Een 'compatibel aanwijsapparaat' ! Het klopt wel maar ik vind het wel een wat grappig woor
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
is idd geen probleem.
USB kan er geloof ik max 255 ofzo, dus met tig hubjes is dat geen probleem
hoef helemaal niet op ps/2
ps/2 -> USB converter bestaat btw niet, is technisch gezien bijna onmogelijk (en ontzettend duur)
USB kan er geloof ik max 255 ofzo, dus met tig hubjes is dat geen probleem
hoef helemaal niet op ps/2
ps/2 -> USB converter bestaat btw niet, is technisch gezien bijna onmogelijk (en ontzettend duur)
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Enige wat ik kan bedenken, is omdat ie 10.000 knopjes en tierlantijntjes heeft.
Volgens mij valt er nog gewoon mee te surfen, maar is het wellicht alleen een beetje onhandig...
Volgens mij valt er nog gewoon mee te surfen, maar is het wellicht alleen een beetje onhandig...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Een PS2 -> USB convertor duur ? Hoe kom je daar nou bij? Die krijg je gratis bij een logitech muis als die koopt.
Beetje vreemd dat hij dan duur moet zijn!
wat je er bij krijgt is een USB -> PS2 convertor.Op zondag 04 november 2001 20:50 schreef Loeki het volgende:
Een PS2 -> USB convertor duur ? Hoe kom je daar nou bij? Die krijg je gratis bij een logitech muis als die koopt.
is dus effe heel wat anders!
Pagina: 1