Toon posts:

ATI Radeon 8500 voor maar 619 piek!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ga 'm dus zo ophalen, ben ook alweer ff op jacht naar de RETAIL maareh dat blijkt mission impossible..... (destijds ook al s 2 maand op een Radeon ViVo zitten wachten & heb die uiteinderlijk maar gecanceld want toen kwan de release van de Radeon 8500 ook steeds dichterbij)

Kan nu dus een OEM krijgen voor slechts 619 piek >:) JA DAT LEES JE GOED ! bij Queensystems
Hij heeft er voldoende op vooraad dus......
Het gaat hier wel om de Appolo Radeon 8500 (draait dus op 250mhz) maargoed dat is wel weer te oc'en

Hij vertelde mij dat de 'echte' retail van ATI zelf pas over 2 weken beschikbaar is :? en dat de adviesprijs rond de 750 piek komt te liggen, naja 130 piek meer voor 10% meer snelheid is qua prijs/snelheidverhouding natuurlijk ook een beetje onzinnig |:(

Enne ik wil dit weekend wel s lekker een potje RTCW doen zonder te gaan breakdancen als er attilerie komt *D

Dus als je geduld op is zou ik lekker voor de oem gaan, heb je m vandaag nog en ook nog s voor een lekker prijsje!

Heb m net nog aan de lijn gehad en hij heeft er nu nog 15 liggen en ik heb m over een uurtje :9

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

en je kan de bios tweaken en dan is het een retail >:)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28
Is er ook nog performance verschil dan tussen de OEM en Retail??

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 12:07 schreef Darkvater het volgende:
en je kan de bios tweaken en dan is het een retail >:)
Owkeej das koel :9~

Kun je misschien ff uitleggen hoe ik dit doe en waar ik het proggie kan downen?

Retail = 275Mhz
Oem = 250Mhz

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Wel eens gehoord van topic search ?
staat in het grote Radeon topic deel 25
en je moet dan op http://www.radeonfaq.com/ die flassheise downen en dan opstarten en dan wat commandline's intikken in DOS (jippie)

maar goed
ik heb ook een OEM maar die loopt op 275, dus ik snap er niks van en het is niet alsof die core en de mem anders zijn dus ik neem aan dat OC'en geen probleem geeft

En als Asus nou een ATi uitbrengt neem ik aan dat zij die ZEKER op een hogere snelheid brengen

BTW moet ik voor OC'en nog koellichamen aanbrengen op de MEM ?

I got a problem-solver and its name is revolver

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op vrijdag 02 november 2001 12:22 schreef Dethroned het volgende:
Wel eens gehoord van topic search ?
staat in het grote Radeon topic deel 25
en je moet dan op http://www.radeonfaq.com/ die flassheise downen en dan opstarten en dan wat commandline's intikken in DOS (jippie)

maar goed
ik heb ook een OEM maar die loopt op 275, dus ik snap er niks van en het is niet alsof die core en de mem anders zijn dus ik neem aan dat OC'en geen probleem geeft

En als Asus nou een ATi uitbrengt neem ik aan dat zij die ZEKER op een hogere snelheid brengen

BTW moet ik voor OC'en nog koellichamen aanbrengen op de MEM ?
dat flashen is hier voorlopig nog niemand gelukt hier dus om gelijk te gaan roepen flashen flashen lijkt me een beetje zinloos. :Z

ik denk dat asus geen ati kaarten gaat leveren.

overigens loopt mijn oem op 285/285 met een blue orb, (ken iets hoger) heatsinkjes ga ik ook erop zetten, maar meer voor de lol want meer de 5 mhz haal je daar meestal niet mee. (ervaringen met gforce kaarten)

Verwijderd

Hoezo de ATI raedon 8500 is pas over 2 weken beschikbaar???
Iemand die ik ken heeft hem al!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 20:42

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Wat is het verschil tussen een LE en die andere?

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 14:00 schreef lawaai het volgende:
Wat is het verschil tussen een LE en die andere?
lees de nieuws topics is dan weet je het
Pagina: 1