Nou ik ga 'm dus zo ophalen, ben ook alweer ff op jacht naar de RETAIL maareh dat blijkt mission impossible..... (destijds ook al s 2 maand op een Radeon ViVo zitten wachten & heb die uiteinderlijk maar gecanceld want toen kwan de release van de Radeon 8500 ook steeds dichterbij)
Kan nu dus een OEM krijgen voor slechts 619 piek
JA DAT LEES JE GOED ! bij Queensystems
Hij heeft er voldoende op vooraad dus......
Het gaat hier wel om de Appolo Radeon 8500 (draait dus op 250mhz) maargoed dat is wel weer te oc'en
Hij vertelde mij dat de 'echte' retail van ATI zelf pas over 2 weken beschikbaar is
en dat de adviesprijs rond de 750 piek komt te liggen, naja 130 piek meer voor 10% meer snelheid is qua prijs/snelheidverhouding natuurlijk ook een beetje onzinnig 
Enne ik wil dit weekend wel s lekker een potje RTCW doen zonder te gaan breakdancen als er attilerie komt
Dus als je geduld op is zou ik lekker voor de oem gaan, heb je m vandaag nog en ook nog s voor een lekker prijsje!
Heb m net nog aan de lijn gehad en hij heeft er nu nog 15 liggen en ik heb m over een uurtje
Kan nu dus een OEM krijgen voor slechts 619 piek
Hij heeft er voldoende op vooraad dus......
Het gaat hier wel om de Appolo Radeon 8500 (draait dus op 250mhz) maargoed dat is wel weer te oc'en
Hij vertelde mij dat de 'echte' retail van ATI zelf pas over 2 weken beschikbaar is
Enne ik wil dit weekend wel s lekker een potje RTCW doen zonder te gaan breakdancen als er attilerie komt
Dus als je geduld op is zou ik lekker voor de oem gaan, heb je m vandaag nog en ook nog s voor een lekker prijsje!
Heb m net nog aan de lijn gehad en hij heeft er nu nog 15 liggen en ik heb m over een uurtje