"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Kan het bestand niet importeren omdat het geen geldig registerscript is..
edit:
Zie post hieronder
Zie post hieronder
Ik denk dat het komt omdat je Windows 9x draait???
Ik heb hem alleen getest onder Windows 2000 (IE 5.01) en Windows XP (IE 6.0). Daar werkt ie perfect!
Heb het register bestand even in een zip gedaan.
Ik heb hem alleen getest onder Windows 2000 (IE 5.01) en Windows XP (IE 6.0). Daar werkt ie perfect!
Heb het register bestand even in een zip gedaan.
Bij mij deed 'ie 't gewoon in 1 keer.
En 't werkt !!
En 't werkt !!
Inderdaad, ik heb Win98 op de zaak. Zet dit in Kladblok en sla het op als ie_search_w98.reg:
Werkt voor Win98 prima!
Lang leve de Del en pijltje-naar-rechts toets grrr
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl\google] @="http://www.google.com/search?hl=nl&q=%s&btnG=Google+zoeken&lr=" " "="+" "+"="%2B" "%"="%25" "&"="%26" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl\got] @="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=%s&data%5Border%5D=relevance#hitstart " "="+" "%"="%25" "&"="%26" "+"="%2B" |
Werkt voor Win98 prima!
Lang leve de Del en pijltje-naar-rechts toets grrr
Heb er nu even 2 versie van gemaakt. Zal vast ook wel in 1 reg bestand kunnen, maar dat is hier een beetje moeilijk uitzoeken zonder Windows 9x. 
Thanks TripleM
Thanks TripleM
Verwijderd
Wueh...
als je de IE5 Web Developer Accessoiries installeert, krijg je hier een net programma'tje bij dat het allemaal overzichtelijk instelt
als je de IE5 Web Developer Accessoiries installeert, krijg je hier een net programma'tje bij dat het allemaal overzichtelijk instelt
Ik wil ook wel een programmatje maken die dit doet, maar volgens mij is dit toch net even wat sneller/makkelijker.Op vrijdag 02 november 2001 12:34 schreef Razor_Blade het volgende:
Wueh...
Duh...
Zie mijn .sig
[topic=158432]
Zie mijn .sig
[topic=158432]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Zie dit dan maar als een extra toevoeging.Op vrijdag 02 november 2001 12:44 schreef BackSlash32 het volgende:
Duh...
Zie mijn .sig
[topic=158432]
Pagina: 1