Toon posts:

Gaat een Pinnacle DV500+ goed samen met Geforce3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een nieuw systeem samenstellen waar ik mee kan video editten en games spelen, er moet een Pinnacle DV500+ in en een Geforce 3, sommige mensen zeggen dat dit niet samen gaat en dat je het 1 of het ander moet kiezen, je anders een instabiel systeem krijgt. is dit niet op te lossen via het installeren van 2 OS op aparte harddisks?

Wie heeft hier ervaring mee en wat is een goed mobo en hoeveelheid geheugen?? (moet zo snel mogelijk zijn)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ga ff naar de Pinnacle site, daar staat een hele compatibilities lijst van pinnacle, staan vga kaarten die compatible zijn, en mobo's die aangeraden worden.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Dat begrijp ik en heb ik ook al gedaan, het gaat mij om de de DV500 en een Geforce 3 in 1 configuratie.

Wie heeft hier ervaring mee?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik kan je alleen vertellen dat mijn vader een TNT2 en een DV300 perfect samen heeft draaien...verder kan ik me niet voorstellen wat voor problemen het op zou kunnen leveren zolang ze niet hetzelfde IRQ hoeven te delen...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Is er verder niemand die ervaring met een Pinnacle DV500 heeft?

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:07

fv

-------------------> hiero

Een Geforce2MX werkt in ieder geval ook goed met de DV500. Ik denk niet dat een Geforce3 problemen gaat geven.

Check in ieder geval de Pinnacle site en het forum.

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

De kans is vrij klein dat je conflict krijgt denk ik.
Probeer het gewoon.
Ik draai de dv500 met een matrox en voorheen met een viperII, gaat prima.
kijk even op de dv500 website: http://www.zdm.com/FilmWeb/idxDV500.htm

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op zondag 04 november 2001 16:22 schreef videoed het volgende:
Is er verder niemand die ervaring met een Pinnacle DV500 heeft?
Ja, ik heb er dus 1.. en hij werkt zeker weten samen met een GF2MX en met de Matrox G450 ook.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:23
Mijn DV500 werkte perfect samen met een Geforce2, echter hou één ding goed in gedachten.....zolang je PC geen stand alone PC is voor NLE kun je een hoop problemen krijgen... Ik kan het weten want ik heb me een partij moeten istalleren om alles werkend te krijgen :(

het enige wat ze bij de Pinnacle helpdesk dan weten te melden is dat het systeem niet geheel voldoet aan de compatibiliteitseisen die zij eraan stellen...

Als het eenmaal werkt een erg leuke kaart, ik heb 'm zojuist verkocht en stap over op de Matrox RT2500.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1