Verwijderd
als het goed was kan je gewoon de wind00s versie van q3 gebruiken, eerst alles copieren naar een dir en dan de linux pointreleases eroverheen pleuren, als het goed was moet ie het dan doen, kweet niet meer zeker
Check www.lokigames.com voor ports naar linux.
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook VMWare downloaden en Windows onder Linux draaien; schijnt volgens velen lekker te werken.
Bedoel je dan wat er in de dir onder windows staat ? Of wat er op de cd staat? Met die pointreleases...
Heb DUAL-boot
win 98 SE en linux, MAAR omdat linux zo lekker stabiel is en veel sneller wil ik JUIST daaronder gamen, en windows voor de rest
win 98 SE en linux, MAAR omdat linux zo lekker stabiel is en veel sneller wil ik JUIST daaronder gamen, en windows voor de rest
Verwijderd
je kunt Q3 gewoon in Windoos installeren en dan in Linux de pointrelease installeren + linkje maken naar de q3base directory van Windows, dan kun je ze in beide OS'sen spelen met 1 installatie
, maar dat staat ook beschreven in de pointrelease instructies.
Verwijderd
mmm gebruik de search ff ofzo.
dit topic is nog maar 3 milioen keer langs gekomen in NOS.
b.v. topics als
[topic=307045/1/25]
[topic=97308/1/25]
[topic=99444/1/25]
en in de NOS FAQ zal er ook wel zooi over staan.
<edit>
nu ik dit zo terug lees was ik toch vrij bot mijn excuses daar voor, was combinatie slaapgebrek + tentame stress.
dit topic is nog maar 3 milioen keer langs gekomen in NOS.
b.v. topics als
[topic=307045/1/25]
[topic=97308/1/25]
[topic=99444/1/25]
en in de NOS FAQ zal er ook wel zooi over staan.
<edit>
nu ik dit zo terug lees was ik toch vrij bot mijn excuses daar voor, was combinatie slaapgebrek + tentame stress.
tentamen....AI, ik ook, maar ik zoek vergetelheid in een besturingssysteem waar ik nog geen jota van snap
Pagina: 1