Ik heb net een kopp koffie over me notebook gegooid? Kan iemand mij nog nuttige tips gegeven op het gebied van schoonmaken ofzow...?
Verwijderd
euh....ff openmaken en de plastic folie (zit er meestal op) welke onder je toetsenbord zit schoon te maken en maar hopen dat er nix langs is gegaan!
Anders heb je dus een probleem........ (spreek uit ervaring)
Anders heb je dus een probleem........ (spreek uit ervaring)
dank...Op vrijdag 02 november 2001 10:40 schreef El-Comandante het volgende:
Met zo'n nickname verwacht je ook nix anders ................![]()
![]()
Verwijderd
en alstie het helemaal niet meer doet een vriendje zoeken met een aansprakelijkheidsverzekering ("hij stootte dat kopje koffie zomaar over mijn notebook heen.....DE LUL.....")
in ieder geval komende 24 uur niet aanzetten, want alles moet droog. Als alles droog is kan er nix meer gebeuren. En natuurlijk alles schoonmaken....
* bonzz.netninja leeft mee met je laptop....
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Verwijderd
ja precies newbie zekerOp vrijdag 02 november 2001 10:40 schreef El-Comandante het volgende:
Met zo'n nickname verwacht je ook nix anders ................![]()
![]()
dankje, ik neem hierbij aan dat koffie geen stromm geleidOp vrijdag 02 november 2001 10:42 schreef bonzz.netninja het volgende:
in ieder geval komende 24 uur niet aanzetten, want alles moet droog. Als alles droog is kan er nix meer gebeuren. En natuurlijk alles schoonmaken....
"Als alles droog is kan er niks gebeuren..."Op vrijdag 02 november 2001 10:45 schreef JimmyPopAli het volgende:
Heeft hier iemand dat woord gebruikt dan?
Dus als de koffie droog is geleid het niet, anders gebeuren er foute dingen.
Ik krijg het apperaat trouwens niet echt open, het is aan A1000 van Asus.
Verwijderd
nou....kijk maar eens in de spec's van BlubberOp vrijdag 02 november 2001 10:45 schreef JimmyPopAli het volgende:
Heeft hier iemand dat woord gebruikt dan?
Wat is er mis met me specs?Op vrijdag 02 november 2001 10:47 schreef El-Comandante het volgende:
[..]
nou....kijk maar eens in de spec's van Blubber
suiker in je koffie?
Dan heb je een groot probleem. Dit plakt namelijk en in combinatie met water/koffie geleid het goed genoeg om kleine adertjes op je moederbord te doen kortsluiten.
Anders gewoon goed schoon en droog maken en niet te snel proberen weer te starten. Dit kan je laptop blijvende schade opleveren.
Dan heb je een groot probleem. Dit plakt namelijk en in combinatie met water/koffie geleid het goed genoeg om kleine adertjes op je moederbord te doen kortsluiten.
Anders gewoon goed schoon en droog maken en niet te snel proberen weer te starten. Dit kan je laptop blijvende schade opleveren.
Verwijderd
Nou...daar staat "Stevige concurentie..." en dat moet zijn "Stevige concurrentie...."Op vrijdag 02 november 2001 10:49 schreef Blubber het volgende:
[..]
Wat is er mis met me specs?
SNAPPOE ?
Zat gelukkig geen suiker in. Maar ik krijg dat ding nog steeds niet open. En durf niet echt veel kracht te zetten. Maar ik ga hem dit weekend zeker niet gebruiken...Op vrijdag 02 november 2001 10:51 schreef PROnline het volgende:
suiker in je koffie?
M'n moeder had 's per ongeluk Thee (met suiker) over de laptop heen gegooid
. Nou eerst ff de grote plassen thee wat erop zat afgeveegd met een doek. Daarna toetsenbord eraf gehaalt. Dan ernaast gelegt. Gelukkig was nix op het mobo gekomen want dan kan je het wel schudden denk ik. Ik had gewoon het toetsenbord onder de kraan afgespoelt en gedroogd, en toen was alles weer in orde. Maar vooral suiker is troep als je dat over je laptop krijgt.
Verwijderd
Wat zit jij nou weer te miereneuken over z'n signature???Op vrijdag 02 november 2001 10:52 schreef El-Comandante het volgende:
[..]
Nou...daar staat "Stevige concurentie..." en dat moet zijn "Stevige concurrentie...."
SNAPPOE ?
Daar help je hem toch helemaal niet mee? verzin liever hoe die z'n laptop kan openschroeven om hem schoon te maken van binnen....
En spelende vrouw, wat heb je vandaag geleerd:
'Drink je koffie zwart'.
'Drink je koffie zwart'.
Geen beurs, geen tempo
Idd, maar het toetsenbord ligt er inmiddels af, meer kan niet. Want hij is verzegeld...Op vrijdag 02 november 2001 13:38 schreef DennisBoom het volgende:
En spelende vrouw, wat heb je vandaag geleerd:
'Drink je koffie zwart'.
ondersteboven hangen en een nachtje of twee laten drogen. (waslijn).
Zoiets dergelijks staat er in de handleiding van mijn Sony Vaio, als hij nat is moet je hem laten drogen en kun je hem weer gebruiken, hoef je hem ook niet open te halen (aldus de handleiding)
Zoiets dergelijks staat er in de handleiding van mijn Sony Vaio, als hij nat is moet je hem laten drogen en kun je hem weer gebruiken, hoef je hem ook niet open te halen (aldus de handleiding)
Pagina: 1