Toon posts:

Herinstallatie distributed.net client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een format heb ik opnieuw de distributed.net client geinstalleerd. Hierbij heb ik precies dezelfde instellingen en emailadres gebruikt als eerst.
Op de stats pagina van distributed zie ik echter geen nieuwe gnodes meer verschijnen, hoewel deze er wel zouden moeten zijn.
Moet ik me weer opnieuw aannmelden of vergeet ik iets anders?

Verwijderd

Staat je client wel ingesteld op uitssluitend OGR ? Kan je PC blokjes ophalen ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende instelling van DPC overgenomen
RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0 Ook bij de voortgang zie ik gewoon het percentage tot 100% oplopen en er worden nieuwe blokjes opgehaald en verstuurd.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
:)

Je schijft het antwoord al zelf...namelijk OGR=0
Gnodes horen bij OGR. Je client staat nu ingesteld dat ie met RC5 (RC5-64 om precies te zijn) bezig is. Hiervan krijg je ook stats enzo. Als je weer OGR wilt gaan doen moet je in je .ini (openen in kladblok) OGR=0 veranderen in ORG

da's alles :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op vrijdag 02 november 2001 12:08 schreef MarcyDarcy het volgende:
:)

Je schijft het antwoord al zelf...namelijk OGR=0
Gnodes horen bij OGR. Je client staat nu ingesteld dat ie met RC5 (RC5-64 om precies te zijn) bezig is. Hiervan krijg je ook stats enzo. Als je weer OGR wilt gaan doen moet je in je .ini (openen in kladblok) OGR=0 veranderen in ORG
Marcy bedoelt natuurlijk OGR. En als je het via de configuratie doet maak je er ff ogr,rc5,des=0,csc=0 van :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
Hoewel ik nu begin te twijfelen heb ik toen ik de client voor het eerst installeerde RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0 ingevuld.
Bij RC5 kan ik echter geen stats van mijzelf vinden, maar wel bij ogr-25. Blijkbaar is het dus toch ergens mis gegaan met de instellingen, want ik wilde aan RC5 werken
Verschil tussen beide is mij nu in elk geval duidelijk.
Pagina: 1