raar geluid!!

Pagina: 1
Acties:

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:27
Ik heb laatst een Asus A7V266-E DDR Moederbord met een Athlon XP 1600+ processor gekocht, maar dat is het probleem niet echt >:)

Het rare is dat (sinds ik dat nieuwe heb) als ik de PC aanzet, hij in het begin een heel raar geluid maakt met z'n fans. Net alsof er in het begin ff een fan meeblaast die normaal niet mee blaast.

Het gaat zoiets :

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz...... stil

en hij is meestal stil als ie in Windows zit. En dan soms onder het computeren gaat ie weer aan :?

Het is een erg luide fan in ieder geval en mijn vraag was : is dit normaal? :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Idem hier... A7V266. Ook met vorig moederbord, A7V133a. Volgens mij is dat koelertje op je MB niet helemaal top!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:27
Op vrijdag 02 november 2001 10:34 schreef Merely het volgende:
Idem hier... A7V266. Ook met vorig moederbord, A7V133a. Volgens mij is dat koelertje op je MB niet helemaal top!
dat lijkt mij dus ook een beetje, maar hoe kan het dan dat zo'n klein fan'tje zo'n enorm geluid maakt :?

Verwijderd

hmmm......komt me bekend voor.....

euh................

[flashback]

[topic=307290/1/25]

[/fashback]

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Misschien dat de lagering van de fan te wenden over laat en bij het opspinnen zal tot een bepaald toerental de propeller gaan schommelen (onstabiel draaien) en dus rammelen. En dat is waarschijnlijk het geluid dat je hoort....

Wanbeleid is ook beleid.

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:51
Das zeker je chipset koeler, ik heb het zelfde probleem met mn A7V133, met het booten van de pc maakt dat kleine fannetje toch een pokkeherrie !!! Das echt een waardeloos fannetje, deze gaat zeer zeker heel snel vervangen worden, ik wordt helemaal gek van dat ding.... :(
Pagina: 1