Ik heb nu iets langer dan een jaar (je zult het altijd zien) een A7V, die heeft altijd relatief probleemloos gedraaid met een TB800 erin, maar nadat ik laatst dat berichtje las dat ze stoppen met de TB dacht ik nog even slim te zijn en een laatste keer te upgraden naar een TB1.4ghz. Ik dat ding dus besteld bij Gistron en binnen een dag binnen, ik erin gestopt en opstarten en hij liep meteen. Maar na een minuutje of 10 sprong hij spontaan uit en het powerledje ging knipperen, ik dacht "das de temperatuur ofzo", dus ik dat ding op 1000 geklokt, maar nogsteeds hetzelfde probleem. Oh ja, en om opnieuw te kunnen starten moest eerst de stekker uit de voeding (een keer de aan-knop indrukken hielp niet). Bij de 4e keer dacht ik "laat ik nou de powerknop eens langer dan 4 tellen indrukken en kijken wat er gebeurt". Dat bleek dus een fatale fout, want nu doet hij helemaal niets meer, ook niet als ik de stekker eruit trek. Heb al geprobeerd de cmos te resetten, batterijtje vannacht eruit gelaten, stekker de hele nacht eruit, maar vanochtend deed hij weer niets. De oude processor erin stoppen biedt ook geen soelaas. Ik moet ook opmerken dat er op de processor, het moederbord of andere onderdelen geen brandplekken te zien zijn en het ruikt ook niet verbrand. De processor was ook zeker niet te heet, altijd rond de 50-52 graden.
Het enigste wat brandt en aangeeft dat er spanning op het systeem staat (want er gaan ook geen fannetjes of wat dan de voeding gecontroleerd, maar die is nog goed. ook draaien) dat is het ledje onder het agp-slot, zodra je spanning op de voeding zet. Verder heb ik de zekering van
Ik wil overigens nog wel opmerken dat ik deze pc ook zelf inelkaar gezet heb en dat het me echt sterk lijkt dat ik iets fout gedaan heb in de trand van statische elektrischiteit of thermische oververhitting.
HELP
Het enigste wat brandt en aangeeft dat er spanning op het systeem staat (want er gaan ook geen fannetjes of wat dan de voeding gecontroleerd, maar die is nog goed. ook draaien) dat is het ledje onder het agp-slot, zodra je spanning op de voeding zet. Verder heb ik de zekering van
Ik wil overigens nog wel opmerken dat ik deze pc ook zelf inelkaar gezet heb en dat het me echt sterk lijkt dat ik iets fout gedaan heb in de trand van statische elektrischiteit of thermische oververhitting.
HELP