digitale videocamera

Pagina: 1
Acties:

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-03 16:35
ik wil een digitale videocamera kopen en ik zat te denken aan de JVC 557 alleen hoeveel pixels heeft dat ding ik heb namelijk al 2 verschillende aantallen gehoort. ( 800 000 en 2,nogwat miljoen)

en als ik op de jvc site kijk lijkt het wel of al die camera's maar 800 000 pixels hebben.
ik zoek er namelijk een met minstens 1 miljoen pixels....heeft jvc wel van die dingen?

iemand een idee?

opensecure.nl

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
800K pixels is wel genoeg hoor. Bij video gaat het ook om andere kwaliteiten, dus je kunt het beste een aantal bekijken in de winkel.

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-03 16:35
ja maar er moeten ook nog leuke foto's mee gemaakt kunnen worden

opensecure.nl

Verwijderd

Ik heb een DVL150 en die heeft 800.000 pixels interlaced en ik denk dat dat geld voor de hele dvl-serie. Sony heeft overigens 1.3 Mpixel videocamera's. Als je foto's met een videocamera wil maken zou ik wel progressive scan nemen en een aparte dinges om de foto's op te knallen, zoals een memorystick of een smart media kaart, want dan heb je tenminste de volledige resolutie in plaats van pal-formaat als je begrijpt wat ik bedoel.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 17:41 schreef trinity het volgende:
Ik heb een DVL150 en die heeft 800.000 pixels interlaced en ik denk dat dat geld voor de hele dvl-serie. Sony heeft overigens 1.3 Mpixel videocamera's. Als je foto's met een videocamera wil maken zou ik wel progressive scan nemen en een aparte dinges om de foto's op te knallen, zoals een memorystick of een smart media kaart, want dan heb je tenminste de volledige resolutie in plaats van pal-formaat als je begrijpt wat ik bedoel.
daarom heb ik deze ook besteld op www.webvoordelig.nl (krijg m maandag) voor maar 1928piek.
Afbeeldingslocatie: http://www.canon.nl/globals/products/product_images/mv430.jpg

Type camera MINI DV
Opslag type digitaal
CCD 540000 pixels
Optische zoom 10 x
Digitale zoom 200 x
Zoeker ja
Steady shot ja
Fader ja
Titel toevoegen ja
LCD scherm ja
Afstandsbediening ja
Geluidskwaliteit stereo
Fotomode ja
Lichtgevoeligheid 2 lux
Nachtzicht nee
Ingebouwde lamp nee
Microfoon ingang ja
Infrarood link ja
DV in nee
DV out ja
Bewerken met PC ja
Software bijgeleverd nee
Batterij type Li-ion
Gewicht (gram) 540
Afmetingen (H x B x D) ?? 102 x 56 x 128
Model nog leverbaar? ja
Website http://www.canon.nl

Verwijderd

Ik zou een Sony dcr-trv30 kopen, heb ik nu een tijdje en bevalt perfect, voor goede (foto-)kwaliteit van 13x18 foto's is minstens 1.5miljoen pixel noodzakelijk, met minder kun je voor serieus gebruik de foto optie vergeten.

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 15:00 schreef Badley98 het volgende:

[..]

daarom heb ik deze ook besteld op www.webvoordelig.nl (krijg m maandag) voor maar 1928piek.
[afbeelding]

Type camera MINI DV
Opslag type digitaal
CCD 540000 pixels
Optische zoom 10 x
Digitale zoom 200 x
Zoeker ja
Steady shot ja
Fader ja
Titel toevoegen ja
LCD scherm ja
Afstandsbediening ja
Geluidskwaliteit stereo
Fotomode ja
Lichtgevoeligheid 2 lux
Nachtzicht nee
Ingebouwde lamp nee
Microfoon ingang ja
Infrarood link ja
DV in nee
DV out ja
Bewerken met PC ja
Software bijgeleverd nee
Batterij type Li-ion
Gewicht (gram) 540
Afmetingen (H x B x D) ?? 102 x 56 x 128
Model nog leverbaar? ja
Website http://www.canon.nl
Is een lekker kleine videocamera, ik wilde er ook zo een, maar ik heb toch maar de jvc dvl-150 genomen omdat daar nightshot op zit (wat helaas niet werkt) en nog wat extra's, ik heb hem ook via webvoordelig gekocht.
Pagina: 1