Toon posts:

PCI coolers ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zoek naar zo'n koeler, die je in een PCI slot douwd en die dan op je AGP kaart gaat blazen, ik weet dat ze bestaan maar ik ken geen namen.
Iemand die weet hoe ze heten en nog beter.... waar ze te koop zijn?

En ja... ik heb al een search gedaan ;)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:48
Op vrijdag 02 november 2001 09:42 schreef JimmyPopAli het volgende:
Hey, ik zoek naar zo'n koeler, die je in een PCI slot douwd en die dan op je AGP kaart gaat blazen, ik weet dat ze bestaan maar ik ken geen namen.
Iemand die weet hoe ze heten en nog beter.... waar ze te koop zijn?

En ja... ik heb al een search gedaan ;)
Heet volgens mij slotcooler. Zijn btw ondingen die na verloop van tijd een teringherrie gaan maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik wil mijn videokaart koelen, d'r zit een heatsink op en ik heb geen zin om daar moeilijk op te gaan zitten lijmen enzo, als het ook makkelijk kan.

Verwijderd

norrod heeft ze daar heten ze Systeem cooler ofzo kosten een geeltje

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

gwoon zelf maken... heb ik ook gedaan met een P-II cooler met tailraps op een PCI-slot-plaatje gemaakt en daarna rechtgebogen... doet goed zijn werk...

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Die slotcoolers blazen niet. Ze zuigen warme lucht uit je kast en blaast die naar buiten.

Verwijderd

Ik heb zelf ook zo'n PCI slot-cooler, maakt best veel herrie. Dit terwijl het aantal CFM's dat ie levert niet eens zo fantastisch veel is. Als je een beetje handig bent, kan je net zo goed even dremelen en vervolgens een 120mm outtake fan plaatsen (dezelfde dBA maar meer CFM's). Je kast word er stukken koeler op, dus ook het gebied rondom je videokaart :)

Verwijderd

Hmmmz , mijn slotcooler is daarentegen heel stil en verplaatst veel lucht . Het zijn veel vinnekes op een schijf ipv een gewone fan .

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Hum, bij Conrad kan je die dingen o.a. vinden.
Product nummers 998710-89 en 999237-89.
Maar ze zullen ook wel bij de computerboer op de hoek verkrijgbaar zijn.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1