Mijn bijna 3 jaar oude harddisk(western digital AC310100,10.1gb,ata33: http://www.westerndigital.com/products/non-current/drives/ac310100.html) was ineens kapot, deed helemaal niks meer. Toen had ik op de website uitgezocht dat ik nog net een maand fabrieksgarantie had. Heb ik em naar duitsland opgestuurd (kon geen adres in nederland vinden
) En binnen een week had ik een nieuwe gekregen 
Maar ook deze vertoont kuren, alleen anders, deze doet wel wat maar krijgt bad sectors, als je van een foute plek op je harddiusk leest dan hoor je: TAK TAK TAK.......spin op.......TAK TAK TAK.......spin op.......TAK TAK TAK.......spin op....... en dit gaat een minuut ofzo door en dan gaat windows weer verder. MEt scandisk vind hij dan enkele bad sectors. Start ik vanuit DOS wdiag (van www.westerndigital.com gedownload) dan vind hij inderdaad fouten, maar als ik `write zero's to disk` doe, dan zijn ze weer goed, installeer ik win98 opnieuw maar na een tijdje komen de problemen weer terug
Formateren/fdisk helpt niet. Nu weet ik niet of ik nog garantie heb, en ben ik bang dat als ik em terugstuur, de mensen van de fabriek de utility draaien en denken "zo die is weer goeD!" Liefst wil ik eigenlijk een ander type, ben nu een beetje het vertrouwen kwijt in deze harddisk. Iemand suggesties wat ik het beste kan doen, of heeft hier iemand ook ervaring mee? Vraag me trouwens af of ik op deze nieuwe hd weer 3jaar fabrieksgarantie heb, of dat ik gewoon de garantie periode hou van mn vorige harddisk..
Maar ook deze vertoont kuren, alleen anders, deze doet wel wat maar krijgt bad sectors, als je van een foute plek op je harddiusk leest dan hoor je: TAK TAK TAK.......spin op.......TAK TAK TAK.......spin op.......TAK TAK TAK.......spin op....... en dit gaat een minuut ofzo door en dan gaat windows weer verder. MEt scandisk vind hij dan enkele bad sectors. Start ik vanuit DOS wdiag (van www.westerndigital.com gedownload) dan vind hij inderdaad fouten, maar als ik `write zero's to disk` doe, dan zijn ze weer goed, installeer ik win98 opnieuw maar na een tijdje komen de problemen weer terug