Toon posts:

FS 2002 reviews?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er al online reviews van FS 2002? Ik ben toch wel een beetje benieuwd. Tot nu toe heb ik alleen maar Flight Unlimited (alledrie) gespeeld, omdat de scenery daarin veel en veel mooier is. (Kwaliteit gaat wat mijn betreft boven kwantiteit.) FS 2002 schijnt nu ook wel aardig te zijn, dus wil ik graag wat reviews lezen.

Sowieso ff het volgende: ATC: gaat dat alleen met tekst op scherm of hoor je die mannetjes echt praten (zoals in FU 2 en 3: daar hoor je trouwens ook andere piloten met de toren praten: heel realistisch!).

Verwijderd

Topicstarter
P.S. Ik heb net hier en daar gezien dat oude addons voor FS2000 en nog ouder ook werken (of snel aangepast kunnen worden) met FS 2002. Ik dacht dat FS 2002 een nieuwe engine of zo had. Als het veel lijkt op de vorige versies, wat is er dan zo mooi aan?

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 09:19 schreef hellogoodbye het volgende:
P.S. Ik heb net hier en daar gezien dat oude addons voor FS2000 en nog ouder ook werken (of snel aangepast kunnen worden) met FS 2002. Ik dacht dat FS 2002 een nieuwe engine of zo had. Als het veel lijkt op de vorige versies, wat is er dan zo mooi aan?
Zie de screenshots op het screenshot forum van flightsim.com

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! De vier uitgebreide artikelen op Flightsim zijn erg interessant. Ik ben nog bezig met lezen. Ziet er allemaal goed uit: ik denk dat het tijd wordt om over te stappen op FS... Alleen jammer dat je, als ik het goed begrijp, voor echt VFR add-ons moet kopen. In FU 2 en 3 was dat standaard mogelijk: elk weggetje op de kaart zag je ook in beeld. FS is nog steeds volgepropt met generic textures...

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 10:15 schreef hellogoodbye het volgende:
Bedankt! De vier uitgebreide artikelen op Flightsim zijn erg interessant. Ik ben nog bezig met lezen. Ziet er allemaal goed uit: ik denk dat het tijd wordt om over te stappen op FS... Alleen jammer dat je, als ik het goed begrijp, voor echt VFR add-ons moet kopen. In FU 2 en 3 was dat standaard mogelijk: elk weggetje op de kaart zag je ook in beeld. FS is nog steeds volgepropt met generic textures...
gelukkig zijn er veel gratis sceneries te downloaden, zo is bijvoorbeeld heel nederland als FREEWARE te downloaden voor FS en het ziet er nog gelikt uit ook. Als je een beetje goed de weg kent in nederland kan je dus gewoon navigeren op je uitzicht.....het klopt erg goed allemaal.

Verwijderd

Topicstarter
LINK please!

Nog ff wat anders: is het aantal vliegtuigen het enige verschil tussen de normale (12) en de pro versie (16)?

Verwijderd

Topicstarter
En nóg ff wat anders...: die autogen feature: ik las dat je een (bijvoorbeeld) grasvliegveld vanuit de verte goed kan zien, maar dat je 'm van dichterbij 'kwijt kan raken' doordat er allemaal gebouwen en zo rond komen te straan. Betekent dit dat die gebouwtjes en zo opeens 'plop' tevoorschijn springen? Of gaat dat vloeiend onopvallend? Als er iets lelijk is, is het wel pop-up...

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 10:43 schreef hellogoodbye het volgende:
LINK please!

Nog ff wat anders: is het aantal vliegtuigen het enige verschil tussen de normale (12) en de pro versie (16)?
http://www.flightsim.com is de link die je nodig hebt !!
Pagina: 1