raporteren van thread aan moderator

Pagina: 1
Acties:

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 16:38
Lieve adjes,

met de groei van tweakers en GoT valt het me op dat er meer en meer foute posts en treads komen. Ik zag zelf bij een ander forum bij elke post een button "report this post to a Moderator". Is dit een idee voor GoT/tweakers, want dit versneld wel het aanpakken van die foute posts.

Op dit moment moeten tweakers een nieuwe tread maken in LA. Vervolgens de link van de andere tread kopiëren en dan nog bij voorkeur uitleggen wat er fout is.

Met behulp van die linkjes vis je de foute post er zo tussenuit.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 09:09 schreef PROnline het volgende:
Op dit moment moeten tweakers een nieuwe tread maken in LA.
[forum=26] :X

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 09:09 schreef PROnline het volgende:
Lieve adjes,

[..]Ik zag zelf bij een ander forum bij elke post een button "report this post to a Moderator". Is dit een idee voor GoT/tweakers, want dit versneld wel het aanpakken van die foute posts.
[..]
Dan denk ik dat modjes alleen nog maar een "You have new mail" berichtje op hun scherm zien de gehele dag.

SU lijkt me voldoende.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dan denk ik dat modjes alleen nog maar een "You have new mail" berichtje op hun scherm zien de gehele dag.
Je moet natuurlijk geen mail gaan sturen, dat zou wel vrij onhandig zijn.

Je zet die reports gewoon inclusief user_id en ip in een aparte tabel en als een moderator een forum bekijkt waar hij kan modden wordt de topiclijst gejoined met dat tabelletje en alle gerapporteerde topics krijgen automatisch een vlaggetje (en je sorteert ze even zodanig dat de vlaggetjes bovenaan komen oid).

Nog wat dingetjes erbijproggen zodat een mod kan zien wie er op het knopje gedrukt hebben en een knopje om het topic weer normaal te maken en het is af. :)

Maargoed, gezien de relatieproblemen met Android zal dat wel niet gaan lukken.. misschien iets voor in een nieuw forum? :)
SU lijkt me voldoende.
SU is veel 'klikkeriger' dan een knopje en daardoor zijn er veel meer wannabee's en frustraties bij anderen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Minpuntje is dan wel dat als er 1 fout topic staat er 50 meldingen van worden gemaakt :P

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 10:03 schreef IceStorm het volgende:
Minpuntje is dan wel dat als er 1 fout topic staat er 50 meldingen van worden gemaakt :P
Dat lijkt me niet zo moeilijk te programmeren dat er maar 1tje aankomt :)

Verwijderd

mm weet niet of het mogelijk (of makkelijk) te maken is.
maar als je nu is een soortje gewoone databse hebt voor mods met daarin de topics die binnen hun rechten te wijzigen zijn.

in deze tabel komen dat de threads die door users als niet passend werd gevonden.

en als dezelvde thread meerdere keren als niet passend word gevonden word de prioriteit gewoon hoger.

forum | naam thread | url thread | hits

en dan sorteren op hits.

natuurlijk zou SU altijd moeten bestaan om andere dingen aan het licht te krijgen

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Buiten SU zitten de meeste moderators er niet mee als ze via ICQ benaderd worden met een linkje naar een foute topic.

Disclaimer: ik zal alleen voor mezelf spreken; ik zelf zit er in ieder geval niet mee als iemand me via ICQ een link stuurt ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 10:44 schreef Exirion het volgende:
Buiten SU zitten de meeste moderators er niet mee als ze via ICQ benaderd worden met een linkje naar een foute topic.

Disclaimer: ik zal alleen voor mezelf spreken; ik zelf zit er in ieder geval niet mee als iemand me via ICQ een link stuurt ;)
bereid je maar voor >:) :P

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gelukkig zit ik lekker in een vrijwel slotloos forum >:). Dus heb ik daar niet zo'n last van :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

dat geld voor mij ook wel ;)
boeit me eigenlijk niks, of ik nu een topic krijg via ICQ of dat ik ff in SU kijk :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op vrijdag 02 november 2001 10:46 schreef JvS het volgende:
Gelukkig zit ik lekker in een vrijwel slotloos forum >:). Dus heb ik daar niet zo'n last van :o.
Nee, jij verplaatst alle SBlive topics :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Vind ik ook helemaal niet erg, alleen heb ik op dit moment alleen thuis ICQ en aangezien ik tot de werkende klasse behoor zal ik dan dus pas 's avonds kunnen reageren op een ICQ-berichtje :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1