Toon posts:

Probleem Asus P4B

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een raar probleem met mijn asus p4b.
Er zit een intel P4 1.7 ghz. op en direct met het opstarten zegt zo'n stem (het is zo'n pratend mobo) "system failed cpu test".
dus zou je denken cpu niet goed , maar mijn maat heeft hetzelfde mobo zelfde cpu en dezelfde kast, daar doet ie het wel.
Alle instellingen staan gewoon op auto.
Herkent iemand het probleem ?

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
euhhhh, nee.

als je setup/bios defaults eens laad en laatste bios erin flest? gaat het dan goed?

reseat je proc eens.

maar doet je pc het helemaal niet dan?

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Op vrijdag 02 november 2001 08:46 schreef cyberjack het volgende:
Hallo,

Ik heb een raar probleem met mijn asus p4b.
Er zit een intel P4 1.7 ghz. op en direct met het opstarten zegt zo'n stem (het is zo'n pratend mobo) "system failed cpu test".
dus zou je denken cpu niet goed , maar mijn maat heeft hetzelfde mobo zelfde cpu en dezelfde kast, daar doet ie het wel.
Alle instellingen staan gewoon op auto.
Herkent iemand het probleem ?
Je hebt toch wel je CPU overgehangen dan in dat mobo van die maat van je en andersom he hoop ik ....
Al je power connectoren aangesloten op je mobo?
Want wat ik nu uit je verhaal opmaak is het zoiets als "Vanmorgen startte mijn auto niet meer maar de buurman heeft dezelfde auto, en die deed het wel..."

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

Verwijderd

Ik heb een beetje hetzelfde systeem. Maar ik heb nergens last van. Waarschijnlijk is er toch 1 van de 2 onderdelen een beetje brak. Maar zitten de 3 voedings connectoren wel goed. Ook dat stekkertje dat normaal naar je hd gaat. ( Zo'n soort voedings connector bedoel ik). Suc6 ermee.