Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ff geprobeerd maar vondt het niet echt makkelijk..werken..
omgedraaide pijltjestoetsen en dergelijke
.........www.raketje.com....................soon.....
Kan ik ook eens spelen met Lego©.

muisbeweger
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Zal vanavond nog wel eens proberen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Zal het strax ook maar eens proberen
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Bij mij passen blokjes niet netjes binnen de grid, volgens mij omdat ze hoger zitten dan de basis zelf zeg maar....
hoe doe ik da goe???
tjah..
Hier mijn al eerder geplaatste creatie :
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik zal ff me loc afmaken denk ik
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
http://www.brickshelf.com/scans/
kijk daar maar eens, handig als je je blaadje kwijt bent
Verwijderd
KEWL KEWL KEWLOp zaterdag 03 november 2001 19:23 schreef GeniusDex het volgende:
heb net een site met veel voorbeeldjes gevonden:
http://www.brickshelf.com/scans/
kijk daar maar eens, handig als je je blaadje kwijt bent
En jah, ik was er een heleboel kwijt van "the good old days"

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga die doos weer eens van zolder halen en misschien ff combineren met lego mindstorms(jatten van m'n neefje
Mindstorms wil ik ook wel, het is alleen zo duurOp zaterdag 03 november 2001 22:01 schreef Dhole het volgende:
Nog niet toch, alleen je voelt je te oud.
Ik ga die doos weer eens van zolder halen en misschien ff combineren met lego mindstorms(jatten van m'n neefje).
Ik ga denk ik eens verder met me locomotief
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
toen al fan van C&C zie ik, een obelisk of light, mammoet tank, harverster + gebouw enzOp zaterdag 03 november 2001 21:11 schreef Oogst het volgende:
Gemaakt met een vroege voorganger van LeoCAD, ongeveer zeven jaar geleden:
..plaatjes..
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
over kenners gesproken, volgens mij is C&C nog maar 5 jaar uit... sinds '96Op zaterdag 03 november 2001 21:11 schreef Oogst het volgende:
Gemaakt met een vroege voorganger van LeoCAD, ongeveer zeven jaar geleden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
/me heeft als 19 jarige student nog een supermarkt met lego gemaakt ongeveer 3 maanden terug, heeft me toch een 10 opgeleverd, MUAHAHAHAHAHAHA
Verwijderd
Op maandag 05 november 2001 20:42 schreef tva_goku het volgende:
Lego RULEZ!!!!!
/me heeft als 19 jarige student nog een supermarkt met lego gemaakt ongeveer 3 maanden terug, heeft me toch een 10 opgeleverd, MUAHAHAHAHAHAHA
tis toch ook educatief speelgoed
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
PageUp en PageDownOp maandag 05 november 2001 20:44 schreef tva_goku het volgende:
nog 1 vraag, hoe verstel je de hoogte van een blokje?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
THANX!!!!!Op maandag 05 november 2001 21:08 schreef Razorfist het volgende:
[..]
PageUp en PageDown
hehe, BUSTEDOp maandag 05 november 2001 18:38 schreef jooers het volgende:
[..]
over kenners gesproken, volgens mij is C&C nog maar 5 jaar uit... sinds '96
file=>export=>3d studioOp zondag 04 november 2001 19:53 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
hoe kreeg je dat model ook alweer in 3dmax?
zie ook hier: http://www.leocad.org/manual/commands.htm#file_export_3ds
vervolgens ffkes een plugin downen, en importeren als wavefront.
Dan in max double sided material assignen, en het model 1x auto-smoothen.
dan ziet het er goed uit.

en ook nog gerenderd met de gratis raytrace renderer povray:

alleen ik snap nog geen reet van dat renderen, want op de vleugels na is het hele model wit zoals je op de bovenste pic ziet, en op de onderste dus alles behalve wit. verder snap ik nog zoiezo geen reet van renderen en zou ik niet weten wat je allemaal in moet stellen, iemand ervaringen mee?
ohja, dat lompe ding aan de onderkant is een brandstoftank en is nog in aanbouw
zeeer creatiefOp dinsdag 06 november 2001 15:34 schreef nelis het volgende:
ik ben er sinds twee dagen mee bezig en ik heb na het voorbeeldautotje nu dit gebrouwd:
[afbeelding]
en ook nog gerenderd met de gratis raytrace renderer povray:
[afbeelding]
alleen ik snap nog geen reet van dat renderen, want op de vleugels na is het hele model wit zoals je op de bovenste pic ziet, en op de onderste dus alles behalve wit. verder snap ik nog zoiezo geen reet van renderen en zou ik niet weten wat je allemaal in moet stellen, iemand ervaringen mee?
ohja, dat lompe ding aan de onderkant is een brandstoftank en is nog in aanbouw
max3:
http://www.max3d.com/plugins/r3/obj2max.zip
max4:
http://www.max3d.com/plugins/r4/obj2max4.zip
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
ik heb hem geexporteerd naar .3ds en 3dmax 4 geinstalled maar als ik em wil open geeft ie een error, hoe kan ik dat oplossen of kan ik ergens een gratis andere renderer krijgen?
zozo dies mooi alleen die muur is BRAKOp zaterdag 10 november 2001 18:56 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
als wavefront exporteren en met plugin importeren in 3ds, ik heb gisteren ff deze gemaakt
btw ik heb een probleempje mischien dat iemand me kan helpen, als ik een lego stukje invoeg dan doet hij dat niet mooi op de gelijkenis van de grid en vaak ook niet op die van de andere blokjes waardoor er dus leegts ontstaan die je niet kunt opvullen met het bewegen van stukjes...weet iemand hoe dat op te lossen is?
<edit> ik zie net brickshelf.com staan heeeeel wat boekjes op, eerst maar ff wat simpele dingen doen en dan een wat grotere ;)</edit>
muur is idd errug brak
WOAHHOp zaterdag 10 november 2001 21:38 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
vervelend is dat je zelf ff materialen moet toewijzen aan je blokjes
muur is idd errug brakhad wel een betere bumpmap overheen gemogen volgende keer beter
ik ga de 8880 nabouwen, dat is die grote zwarte lambourghini achtige auto
kun je die dan in 3d ook aan mij geven? die auto staat hier namelijk op mun kamer
Verwijderd
W00t die heb ik ook hier staan... Zou wel leuk idee zijn idd..Op zaterdag 10 november 2001 21:38 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
vervelend is dat je zelf ff materialen moet toewijzen aan je blokjes
muur is idd errug brakhad wel een betere bumpmap overheen gemogen volgende keer beter
ik ga de 8880 nabouwen, dat is die grote zwarte lambourghini achtige auto
/me gaat dat proggie ook ff leechen
jah die was ook wel kewl maar ik vind de 4 wheel drive auto mooier, want hij IS 4 wheel driveOp zondag 11 november 2001 16:32 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Die F1 die in dat zelfde boek staat is ook wel cewl (boek van de 8880 dus)
btw je moet bij het maken die voorwielen iets draaien dan krijg je mooiere renderings vanuit goeie posities enzo
(nog) geen ervaring meeOp maandag 12 november 2001 19:20 schreef chookie het volgende:
Hee ik best wel een leuke creatie gemaakt, maar hoe werkt dat renderen nou? Ik heb die POV-ray gedownd, iemand ervaring met het installeren van dat proggie onder linux?? Lukt me nm niet echt.