Omdat het Adapter lijntje van Oh,when? al verdwenen is en ik toch wel erg benieuwd ben wie er nou gaan even deze topic
... Necromancy en ik gaan zeker met de trein s ochtends vanaf Nijmegen naar de workshop XML en tot s avonds het programma is afgelopen. Wie gaan er nou nog meer? Mischien leuk om toch even met at tweakers gezamelijk wat af te spreken?
Pelle en ik gaan ook wel.
Ik neem de bus van 5-minuten-vantevoren
woon toch in de buurt... ik kijk wel, waarschijnlijk gewoon bij de Burger King iets happen en uiteraard naar de Flash seminars..
Ik neem de bus van 5-minuten-vantevoren
* Pelle says: correct
'k hoop dat ik morgen m'n bed een beetje uit kan komen
'k hoop dat ik morgen m'n bed een beetje uit kan komen
zie zijn dr allemaal naar flashforward geweest? of als vrijwilliger of als gwoon iemand met een kaartje 
ben die chinees die donderdag de hele dag op event office int kamertje van Gaylinn heb gezeten
ben die chinees die donderdag de hele dag op event office int kamertje van Gaylinn heb gezeten
* Pelle *
Als je ergens een mugshot hebt staan, zet 'm hier dan even neer.
Zis is me:

Die doed links is willem169, maar die moet zelluf maar even een pic posten die wat duidelijker is
We kunnen anders ook wel even een herkenningsteken afspreken.. dat we allemaal een opblaasbare ivoren toren meenemen ofzo
Als je ergens een mugshot hebt staan, zet 'm hier dan even neer.
Zis is me:

Die doed links is willem169, maar die moet zelluf maar even een pic posten die wat duidelijker is
We kunnen anders ook wel even een herkenningsteken afspreken.. dat we allemaal een opblaasbare ivoren toren meenemen ofzo
Heb vandaag opdracht gegeven voor het fixen van een origineel willem169 t-shirt © maar die is morgen dus nog niet af jammergenoeg.
Op deze studentenpas staat de enige foto die is snel even kon scannen hier op de zaak. Zal thuis eens wat anders inplakken.
Op deze studentenpas staat de enige foto die is snel even kon scannen hier op de zaak. Zal thuis eens wat anders inplakken.
Ja ik ben geweest, iig ff mijn gezicht laten zien. Wederom een suffe bedoeling zeg, kzou me flink genaaid voelen als ik daar echt 2300 piek voor had moeten neertellen. Alleen de Vectorlounge was wel grappig, en Paradiso werd rond 12:00 ook wel tof (behalve dan dat het gratis drank was beperkt tot 4 drankjes)Op vrijdag 02 november 2001 11:44 schreef Helox-in-a-box het volgende:
zie zijn dr allemaal naar flashforward geweest? of als vrijwilliger of als gwoon iemand met een kaartje
Ze lopen echt het budget in te korten, je krijgt niet eens meer een conference boek ("...No, it's on the CD-ROM..") en een normaal koordje voor je badge kon er ook al niet meer vanaf.
Ik ga over een uurtje weer richting Amsterdam, ik ben de enige die zijn FlashForward badge aan een flashforward-koord heb gehangen, plus draag veel te grote kleertjes en allemaal piercings in me kop...dus als je me ziet, spreek me maar ff aan.
"You're only as good, as what you did last week."
hahahha, jij woont echt 1 minuut van mij vandaan.Op vrijdag 02 november 2001 13:16 schreef willem169 het volgende:
[afbeelding]
Van : Beukelsweg 65---77, ROTTERDAM (3022GE, NL)
Naar : Burgemeester Meineszplein 30 - 39, Rotterdam (3022, NL)
Lengte : 0.4 km
Duur : 00:00 uur
Toen had je m'n pas nog gezien voor de scramble-actie bij nader inzienOp vrijdag 02 november 2001 13:17 schreef oh,when? het volgende:
[..]
hahahha, jij woont echt 5 minuten van mij vandaan.
klein wereldje
de beukelsweg.....dus jij woont eigenlijk bij mij op de hoekOp vrijdag 02 november 2001 13:22 schreef willem169 het volgende:
[..]
Toen had je m'n pas nog gezien voor de scramble-actie bij nader inzienMaar jij woont in welke straat ?
Adapter.Op vrijdag 02 november 2001 13:27 schreef THE_CR0SS het volgende:
sorry maar WTF is adapter![]()
[topic=303227/1/25]Op vrijdag 02 november 2001 13:27 schreef THE_CR0SS het volgende:
sorry maar WTF is adapter![]()
[topic=304395/1/25]
Wahahaha Beukelsweg dat is inderdaad om de hoekOp vrijdag 02 november 2001 13:23 schreef oh,when? het volgende:
[..]
de beukelsweg.....dus jij woont eigenlijk bij mij op de hoek
Lache.
Dan ken jij ook die Turken buurtsuper wel.
En de 'Min-Kie'
GoT: Daar waar de vorige poster je buurman zou kunnen zijn
ofcourse!! Hahah die turken buurtsuper, daar ga ik altijd mijn eitjes halen. En bij Min-Kie ga ik nooit, dat Foe-Young Hai is echt niet te eten daar. Misschien hebben we elkaar al 1000 keer voorbijgelopen in de buurtsuperOp vrijdag 02 november 2001 13:39 schreef willem169 het volgende:
Dan ken jij ook die Turken buurtsuper wel.
En de 'Min-Kie'
Hehe, ben echt dagelijks in die supermarkt voor broodjes en beleg en Koetjes repenOp vrijdag 02 november 2001 14:21 schreef oh,when? het volgende:
[..]
ofcourse!! Hahah die turken buurtsuper, daar ga ik altijd mijn eitjes halen. En bij Min-Kie ga ik nooit, dat Foe-Young Hai is echt niet te eten daar. Misschien hebben we elkaar al 1000 keer voorbijgelopen in de buurtsuper
En Min-Kie heeft de lekkerste broodjes warm en zoutvlees of kip-kerrie. Echt the best.. en die Foe-Young Hai eet ik daar ook nooit, misschien wel omdat Babi Pangang lekkerder is
Maar we zullen elkaar idd al 20x voorbij hebben zien lopen
M'n willem169 t-shirt (©) is dus nog niet afOp vrijdag 02 november 2001 15:01 schreef Seraph het volgende:
Moeten iig even iets hebben waardoor je tweakers herkent...
maar zal kijken of ik m'n DPC
En je hebt een pic. nu
Oh,when? is nogal *kuch* herkenbaar.Op vrijdag 02 november 2001 15:00 schreef willem169 het volgende:
Maar we zullen elkaar idd al 20x voorbij hebben zien lopenHeb jij een pic van jezelf ?
[img]"http://www.moodbenders.nl/12.jpg"[/img]
* Pelle was altijd in de veronderstelling dat dat prototype wasOp vrijdag 02 november 2001 15:28 schreef McVirusS het volgende:
Oh,when? is nogal *kuch* herkenbaar.
Hoe ik erbij kom? Geen idee...
Volgende W&G-meeting dan maar écht meemaken
Prototype:
[img]"http://www.moodbenders.nl/06.jpg"[/img]
[img]"http://www.moodbenders.nl/06.jpg"[/img]
Verwijderd
B-top heeft net gebeld met Seraph, en b-top gaat niet komen, is gemeld by seraph, die met jullie allemaal een handje gaat schuddens namens hem
All enjoy!
B.
All enjoy!
B.
Hier wat herkenbare foto's van Necromancy en ik, maar zullen toch niet al teveel mensen daar zijn denk ik?

Naja zullen daar wel zien, zal wel n paar kee 'tweakers!' schreeuwen
...

Naja zullen daar wel zien, zal wel n paar kee 'tweakers!' schreeuwen
Pagina: 1