Ik heb een Lite-On 16x10x40.
In Nero stond dat de recorder overburn ondersteunt. Ik proberen, maar net als velen hier (search
) gaat dat niet van een leien dakje of lukt dat vaak helemaal niet.
Ik heb ook geprobeerd om alle stappen op te volgen als in de search beschreven, niks werkte. Toch heb ik de oplossing gevonden!
Mijn CD was maar 705MB, ik had een CD-R van precies 700MB en was dus te klein (Fuji). CD'tje floepte er elke keer uit. De stappen die ik heb gedaan:
In preferences:
- Enable overburn
- tijd op 82,00,00 gezet.
- Wizard uit
- No multisesssion
- Write
- Finalize CD
- DAO (Disc-at-once)
Dit ingesteld, geprobeerd, werkte niet! 1 stap vergeten!
- burnproof UIT!!
Toen pakte mijn Lite'tje ge CD en is de CD gewoon gaan branden! Hoop dat ik veel mensen met frustraties uit de wereld heb geholpen.
Volgens mij kon ik dat niet in de search vinden, correct me if I'm wrong.
In Nero stond dat de recorder overburn ondersteunt. Ik proberen, maar net als velen hier (search
Ik heb ook geprobeerd om alle stappen op te volgen als in de search beschreven, niks werkte. Toch heb ik de oplossing gevonden!
Mijn CD was maar 705MB, ik had een CD-R van precies 700MB en was dus te klein (Fuji). CD'tje floepte er elke keer uit. De stappen die ik heb gedaan:
In preferences:
- Enable overburn
- tijd op 82,00,00 gezet.
- Wizard uit
- No multisesssion
- Write
- Finalize CD
- DAO (Disc-at-once)
Dit ingesteld, geprobeerd, werkte niet! 1 stap vergeten!
- burnproof UIT!!
Toen pakte mijn Lite'tje ge CD en is de CD gewoon gaan branden! Hoop dat ik veel mensen met frustraties uit de wereld heb geholpen.
Volgens mij kon ik dat niet in de search vinden, correct me if I'm wrong.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-