UD in moerstaal nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Jammer dat er geen DPC wordt genoemd, maar wel weer een stimulans voor het UD project:
"IK DOE OOK MEE"

We kregen een tip van Michael. Hij schreef:

Talloze mensen rekenen mee met Seti. Op zoek naar groene mannetjes in de ruimte, leuk en een heel aardig project. Toch voelde ik mij meer geroepen om mee te rekenen aan iets concreters:
Er is een soortgelijk Distributed Processing project gaande, waarbij gezocht wordt naar oplossingen voor kankerbestrijdende medicijnen. Een minstens even nobele zaak om wat computertijd aan "uit te lenen".

Zie daar: "Volunteer your PC". Hier kun je een client downloaden die aan molecuul-strukturen rekent met als doel sneller een medicijn te kunnen ontwikkelen. Overigens geheel non-commercieel !

Bedankt Michael !

Bezoek UD : http://www.ud.com
*hint* Om deze mensen naar DPC te krijgen zijn dingen als MF's bedacht .. *hint* :P

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Pjosch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06-2016

Pjosch

Moo Fighter (BVD)

[domme vraag die weggehaald is]

Linux is free, when time is no money...but still I try

Verwijderd

Klopt dus niet ! UD is _WEL_ commercieel. Hij zal wel speciaal daartoe erbij gezet hebben dat het volgens hem niet commercieel is.
Flamen die handel, want dit is volksverlakkerij. Ikzelf doe nog steeds mee als [DPC]Halbewoners terwijl ik weet dat UD commercieel is. Sommige mensen zijn misschien wat kieskeuriger op dat vlak en zij mogen de waarheid best horen.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op vrijdag 02 november 2001 06:51 schreef NightBird het volgende:
Jammer dat er geen DPC wordt genoemd, maar wel weer een stimulans voor het UD project:
[..]

*hint* Om deze mensen naar DPC te krijgen zijn dingen als MF's bedacht .. *hint* :P
Van wie is dit, waar komt het vandaan en waarom niet?
Een beetje een losse opmerking.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 11:59 schreef Mobster het volgende:

[..]

Van wie is dit, waar komt het vandaan en waarom niet?
Een beetje een losse opmerking.
Misschien wordt het wat duidelijker als je de topictitel ook leest?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Het zal mij een zorg zijn of UD commercieel is of niet. Ik ken verschillende mensen die aan kanker zijn overleden, dus als er betere medicijnen komen die soorgelijke ellende in de toekomst kunnen voorkomen is dat alleen maar goed.
Pagina: 1