euh..meen je niet ? 
zoek maar eens op usenet
zoek maar eens op usenet
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Jah meen je die vraag? 1 naam: Outlook Express. Slotje.
geen andere inbreng midden in de nacht?Op vrijdag 02 november 2001 03:19 schreef Reefer het volgende:
euh..meen je niet ?
zoek maar eens op usenet
nog bedankt
Ok vooruit omdat ik in een goeie stemming ben 
Dit is in Windows 2000 trouwens, in Windows 98 zal het wel een beetje anders zijn.
Outlook Express openen... dan in 't menu naar Tools -> Accounts -> Tabblad News -> Knop Add -> News... -> en daar ff wat info invullen
Dit is in Windows 2000 trouwens, in Windows 98 zal het wel een beetje anders zijn.
Outlook Express openen... dan in 't menu naar Tools -> Accounts -> Tabblad News -> Knop Add -> News... -> en daar ff wat info invullen
Chill dudeOp vrijdag 02 november 2001 03:23 schreef Bahtiyar het volgende:
nou wordt goed geholpen hier kom voor het eerst en gelijk hoorrrrrrrr
Maargoed, welkom op het GoT-forum :]
Verwijderd
SorryOp vrijdag 02 november 2001 03:23 schreef Bahtiyar het volgende:
nou wordt goed geholpen hier kom voor het eerst en gelijk hoorrrrrrrr
[huiskamer onzin on]
maar ik ben meestal degene die de minder slimme vragen
[/huiskamer onzin off]
En idd Welcome dude
Nieuw record hoe-krijg-ik-zoveel-mogelijk-smiles-in-1-post ?Op vrijdag 02 november 2001 03:28 schreef AirHead het volgende:
[..]
SorryI beg for your forgiveness
maar ik ben meestal degene die de minder slimme vragen
stelt(understatement)
en er wordt nu dus een stukje gebied afgepikt
.
En idd Welcome dude
jawel hoor, vooral alt.binaries.* zijn interessante newsgroupen.Op vrijdag 02 november 2001 03:21 schreef Bahtiyar het volgende:
[..]
geen andere inbreng midden in de nacht?
nog bedankt
maar dit blijft enigzins basiskennis
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
gaat ie al quoten als ik nog niet klaar benOp vrijdag 02 november 2001 03:31 schreef GerbenW het volgende:
[..]
Nieuw record hoe-krijg-ik-zoveel-mogelijk-smiles-in-1-post ?Oh oh wat heb ik gedaaaaaan, nu gaat iedereen een berg smijls posten!
heren ( dames ? ) geen paniek ik ben er uit
neem een paracetamol en verlos je zelf van de koppijn die ik....
dank aan iedereen en vooraal aan gerben
Haha er viel me inderdaad iets op, dat (understatement) miste eerst volgens mij, of niet?Op vrijdag 02 november 2001 03:32 schreef AirHead het volgende:
[..]
gaat ie al quoten als ik nog niet klaar ben![]()
enneh ja we vatten hem Reefer.. "inbreng" ehehehehehehehehehehehehehe
Verwijderd
Ik ben blij dat ik, met m'n mega kennis, kon helpenOp vrijdag 02 november 2001 03:33 schreef Bahtiyar het volgende:
heren ( dames ? ) geen paniek ik ben er uit![]()
Graag gedaan, daarvoor zitten we hierOp vrijdag 02 november 2001 03:33 schreef Bahtiyar het volgende:
heren ( dames ? ) geen paniek ik ben er uit![]()
* Bergen wrijft over zijn met plexiglas afgeschermde brain-extension
Verwijderd
Da's helemaal waar. Ik ben alleen een pietsie melig, omdat m'n servertje zo grandioos stabiel loopt de laatste week, NOT .... Wat heeft dat hiermee te makenOp vrijdag 02 november 2001 03:35 schreef GerbenW het volgende:
[..]
Graag gedaan, daarvoor zitten we hier
Neem er nog eenOp vrijdag 02 november 2001 03:38 schreef AirHead het volgende:
[..]
Da's helemaal waar. Ik ben alleen een pietsie melig, omdat m'n servertje zo grandioos stabiel loopt de laatste week, NOT .... Wat heeft dat hiermee te makenNiks. ...
Verwijderd
Ja, daar zijn ze altijd heel openOp vrijdag 02 november 2001 03:31 schreef Reefer het volgende:
[..]
jawel hoor, vooral alt.binaries.* zijn interessante newsgroupen.
maar dit blijft enigzins basiskennis
Heel diep ookOp vrijdag 02 november 2001 03:40 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze altijd heel open
Verwijderd
Kweenie, als ik dat te weten wil komen bots ik elke keer tegen t glasOp vrijdag 02 november 2001 03:42 schreef GerbenW het volgende:
[..]
Heel diep ook
Wil je erover praten?Op vrijdag 02 november 2001 03:44 schreef AirHead het volgende:
[..]
Kweenie, als ik dat te weten wil komen bots ik elke keer tegen t glasJaja, hij is flauw, maar ik rook niet.
* Bergen realiseert zich dat hij al bijna 49 uur wakker is.
Trusteuhn
Verwijderd
Ik zit al bij een praatgroep: GoTOp vrijdag 02 november 2001 03:47 schreef GerbenW het volgende:
[..]
Wil je erover praten?Lekker zinnige draad is dit weer, Bahtiyar krijgt meteen een goeie indruk van hoe het hoort haha.
/me realiseert zich dat hij al bijna 49 uur wakker is.Misschien moet hij maar even naar bed gaan... Hij moet morgen namelijk om half 9 weer op school zijn
Thanx
Sterkte met je server!
Sterkte met je server!
Verwijderd
En weer een bedankje terugOp vrijdag 02 november 2001 03:51 schreef GerbenW het volgende:
Thanx
Sterkte met je server!
Enne Bahtiyar, normaal gesproken zijn de topics gewoon serieus met af en toe een grapje ertussen door hoor, dat je niet denkt: "aan dit forum heb ik geen hol" . Normaal gesproken is er voor grappen de Huiskamer (waar jij nog niet in kan, door aantal techposts) Ik beloof beterschap
Pagina: 1