iemand HP psc 950 onder XP werkend??

Pagina: 1
Acties:

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:26
Hi iemand HP officejet psc950 onder XP werkend??

De drivers moeten er al standaard in zitten maar win kan hem niet instaleren

Hij vind hem wel

Iemand een idee??

Thanx

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Waarschijnlijk toch ff nieuwe drivers downloaden...

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:26
Dat is juist het probleem

Die zijn er niet

Maar die drivers die er standaard inzitten moet het ook prima doen

Alleen wil WinXP deze bij mij niet instaleren

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
op het werk hebben wij zo'n hp all-in one 950 ding, ik weet niet of je die bedoeld ? (ik neem aan van wel)
het is ons gelukt om alles aan de praat te krijgen met uitzondering van de flashkaartlezer die in de printer zit. we kunnen dus niet meer gebruik maken van de digi cam. best wel kut.

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

(via de search hier gekomen en dus is de topic al wat ouder)
Ok, vraag voor een vriend van me want in deze topic is ook geen antwoord gekomen op de vraag of iemand zo'n ding werkend had.

Hij heeft een PSC 750 en wil deze ook helemaal (dus alle functies) onder XP te voorschijn zien te toveren. Met de drivers die in XP zelf zitten kan hij al wel wat maar niet alle functies doen het dan.

Wie kan een oplossing geven ?!? :? (de search niet en de site van hp ook nog niet)

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Ik had hem werkend, met nadruk op had.
Ik had geen schone install van XP gedaan, maar upgrade van 2000. Opgegeven moment probs, software eraf gegooid maar never nooit niet meer kunnen installeren.

Weet dat je hier niet veel aan hebt, maar install onder 2ooo en daarna upgrade naar XP doet het dus wel.

Verwijderd

Zie hier voor xp support voor de psc 900 series:

http://www.hp.com/cposupport/multifunction/support_doc/bpu01857.html

Duurt nog even dus voordat er volledige ondersteuning is.

Basis functionaliteit werkt bij mij trouwens perfect. Niets bijzonders gedaan, gewoon stekker erin.

Verwijderd

Even een oud topic omhoog.

Sinds vandaag zit ik me groen en geel te ergeren aan een HP officejet psc 750. Ik probeer deze onder XP pro werkend te krijgen. Natuurlijk heb ik al bij http://www.hp.com gekeken en daar zeggen ze nog steeds dat de xp drivers zouden moeten werken; er zijn dus nog geen hp drivers.
Verder heb ik (nu nog, na er een paar opgelost te hebben) de volgende problemen:
-Het ding zeurt de hele tijd: "Attach panel cover and restart". Dit heb ik al tig keer gedaan, maar ophouden met deze mededeling, ho maar!
-Ik wil de cartridges erin doen, maar die dingen waar je die in moet klikken willen niet naar links komen; die blijven gewoon rechts onder het control panel vast zitten. Voor de zekerheid: ik zie overigens geen beschermkapje o.i.d. dus het zou gewoon vrij moeten kunnen bewegen.

Bovendien herkent de computer hem wel (als psc 750 intussen), maar elk commando dat ik naar de printer stuur blijft hangen; hij zet de printopdrachten in de cue, maar verder niks (dus ook geen melding "no cartridges o.i.d."). Volgens mij ligt dit aan dezelfde melding "attach panel cover and restart".

Misschien dat iemand mij hier verder kan en wil helpen. Alvast bedankt in ieder geval. :)

PS: Misschien dat ik even niet reageer, maar ik moet zo even naar het bezoekuur van het ziekenhuis.

En als reactie op de vraag in de topictitel: hier dus nog niet!

edit:

Voor alle duidelijkheid: deze stappen heb ik dus keurig achter elkaar uitgevoerd, maar niks hoor... :(
http://www.hp.com/cposupport/multifunction/support_doc/bpu01854.html#P20_2754

[edit2]
Het control panel zit natuurlijk zo vast als een huis voor alle duidelijkheid.
[/edit2]

Verwijderd

Klein bescheiden niet-irriterend trapje.... :X

Niemand hier die eveneens horror-ervaringen of misschien wel handige tips heeft? Anders gaat-ie morgen terug naar de winkel.
Oh ja, nog een tip voor jullie: Koop nooit iets bij Becs in Weert (vast dat hier wel een verkoper meeleest >:)); ze stuurden een tijdje geleden wat drivers die we nodig zouden, maar waren wel zo handig om meteen maar een virus mee te sturen, waardoor de drivers nutteloos waren (lang leve McAfee, hotmail en zo...). |:(

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:17

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Op donderdag 21 maart 2002 17:52 schreef Peter1 het volgende:

-Het ding zeurt de hele tijd: "Attach panel cover and restart". Dit heb ik al tig keer gedaan, maar ophouden met deze mededeling, ho maar!
-Ik wil de cartridges erin doen, maar die dingen waar je die in moet klikken willen niet naar links komen; die blijven gewoon rechts onder het control panel vast zitten. Voor de zekerheid: ik zie overigens geen beschermkapje o.i.d. dus het zou gewoon vrij moeten kunnen bewegen.
Zet 'm aan, trek de stekker eruit, het frontpaneel eraf en bevestig deze opnieuw en druk met bijde duimen het paneel weer stevig vast --> concentreer je op de blauwe cirkel rond de knop creatief kopieren en daarboven(hieronder zitten de pinnetjes voor de land instelling die niet goed pakken) --> stekker er weer in en met de pijltjes toets kan je de taal gaan kiezen en met kopieren starten moet je de keuze bevestigen. Hierna zul je zien dat de patronenwagen wel naar het midden komt. Helpt dit ook niet dan kun je ff bellen of mailen met HP.

No news is bad news.

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 21:20 schreef elsegre het volgende:

[..]

Zet 'm aan, trek de stekker eruit, het frontpaneel eraf en bevestig deze opnieuw en druk met bijde duimen het paneel weer stevig vast --> concentreer je op de blauwe cirkel rond de knop creatief kopieren en daarboven(hieronder zitten de pinnetjes voor de land instelling die niet goed pakken) --> stekker er weer in en met de pijltjes toets kan je de taal gaan kiezen en met kopieren starten moet je de keuze bevestigen. Hierna zul je zien dat de patronenwagen wel naar het midden komt. Helpt dit ook niet dan kun je ff bellen of mailen met HP.
Dat had ik dus al tig keer geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. Bedankt voor de tip in ieder geval wel. :)
Zelden zo'n kansloos apparaat gekocht trouwens.
Vroeger was ik echt HP-fan, maar dat gaat er zo ook wel langzaam aan af. :(
Maandag gaat-ie terug naar de winkel en dan kijken die maar wat ze ermee willen doen; van mij mogen ze hem houden. Een 710C die hier nou weer staat is eigenlijk ook goed zat. :P

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op donderdag 21 maart 2002 17:52 schreef Peter1 het volgende:
Even een oud topic omhoog.

Sinds vandaag zit ik me groen en geel te ergeren aan een HP officejet psc 750. Ik probeer deze onder XP pro werkend te krijgen. Natuurlijk heb ik al bij http://www.hp.com gekeken en daar zeggen ze nog steeds dat de xp drivers zouden moeten werken; er zijn dus nog geen hp drivers.
Verder heb ik (nu nog, na er een paar opgelost te hebben) de volgende problemen:

Bovendien herkent de computer hem wel (als psc 750 intussen), maar elk commando dat ik naar de printer stuur blijft hangen; hij zet de printopdrachten in de cue, maar verder niks (dus ook geen melding "no cartridges o.i.d."). Volgens mij ligt dit aan dezelfde melding "attach panel cover and restart".

Misschien dat iemand mij hier verder kan en wil helpen. Alvast bedankt in ieder geval. :)

PS: Misschien dat ik even niet reageer, maar ik moet zo even naar het bezoekuur van het ziekenhuis.

En als reactie op de vraag in de topictitel: hier dus nog niet!

edit:

Voor alle duidelijkheid: deze stappen heb ik dus keurig achter elkaar uitgevoerd, maar niks hoor... :(
http://www.hp.com/cposupport/multifunction/support_doc/bpu01854.html#P20_2754

[edit2]
Het control panel zit natuurlijk zo vast als een huis voor alle duidelijkheid.
[/edit2]
nou ik heb ook ene hp psc 750 :P en die wordt herkend onder winxp hoor :) ik heb oo kwel iets vaags alleen :)
hij zegt bij mij dat de kleurencardridge er niet goed in zit, maar die zit er niet zo goed in als zwart wit. en kleurenprinten werkt, en alles doet het goed. het is een prima ding. maarja wel vaag. het zal wel een contactpuntje zijn wat niet helemaal goed is, op die cardridge. dus wanneer die op is gooi ik er wel eens een nieuwe in. :)

Human Bobby

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 12:02 schreef Justice het volgende:

die wordt herkend onder winxp hoor :)
Dat zeg ik toch ook. ;)
Pagina: 1