ik heb ff van iemand een radeon kaartje geleend nu weet ik niet wat voor kaart het is (heb wel vermoedens). ff de specs wat ik weet.
Hij heeft 2 monitor ingangen.
er zit een klein vierkant koelblokje op de chipset.
En als het goed is heeft ie 64 mb ddr ram.
Als je kijk naar de specs kom je uit op een ati radeon ve.
Nu heb ik de drivers er voor gedownload maar hij wil niet installen betekent dus dat ik het hele weekend of met 16 kleuren moet werken of me ati rage pro 8 mb er in moet doen
. Ik heb die gast me geforce 2 geleend
. dit is de foutmelding: This display driver is not compatible with the display adapter(s) installed in your system.
heb de irq van 11 naar 5 verandert maar dat helpt allemaal niet me mobo moet toch echt wel deze kaart ondersteunen zie specs. Ik had niet verw8 dat die ati drivers zo suckten.
p.s zou ik mischien de xp of win 9x drivers kuenne gebriuiken heb namuluk alle windhoos 2000 drivers al geprobeert
Hij heeft 2 monitor ingangen.
er zit een klein vierkant koelblokje op de chipset.
En als het goed is heeft ie 64 mb ddr ram.
Als je kijk naar de specs kom je uit op een ati radeon ve.
Nu heb ik de drivers er voor gedownload maar hij wil niet installen betekent dus dat ik het hele weekend of met 16 kleuren moet werken of me ati rage pro 8 mb er in moet doen
heb de irq van 11 naar 5 verandert maar dat helpt allemaal niet me mobo moet toch echt wel deze kaart ondersteunen zie specs. Ik had niet verw8 dat die ati drivers zo suckten.
p.s zou ik mischien de xp of win 9x drivers kuenne gebriuiken heb namuluk alle windhoos 2000 drivers al geprobeert