Eerst es alles opsommen
-Hardware gedeelte:
ECS K7S5A moederbordje, goeikoop, maar erg stabiel en performant, enige nadeel is het ontbreken van overclock-features in het bios.
Vermits de mosfets en de clockgenerator nogal warm kwam heb ik er maar alpha heatsinks opgekleefd, ziet er ook niet mis uit
1Ghz Tbird AXIA 200fsb @ 1.33Ghz dmv fsb op 133mhz te zetten ipv 100mhz.
In Win2k draait ie op 1430Mhz dmv softwarematig overclocken via cpufsb, nadat ik een voltagemod uitgevoerd zal hebben (2.0+v <-> 1.85v) zal ik proberen op 1470Mhz proberen.
Crucial 256MB DDR PC2100 op 143Mhz, 6-2-3, ultra settings.
Hercules Gforce 2MX met chrome orb (zonder fan) op gpu en alpha heatsinks op memory.
Longshine 10/100Mbit NIC.
IBM 60GXP 40GB.
Philips DVD, Plextor 12/10/32A Writer.
Enermax 431W PSU.
-Casemodding gedeelte:
Generic full tower, gespoten in zwart en metallic grijs, beide van Motip, ook het frame gespoten in metallic grijs. Geen vernis gebruikt maar wel zwarte polish, misschien niet zo duurzaam maar blinkt ook mooi.
1x Papst 120mm intake fan regelbaar dmv LM317 schakeling
2x Adda 120mm outtake aangesloten op digidoc5.
Digidoc 5 modded met bleu leds.
2 blauwe ccfl's en 1 blacklight ccfl.
Zwarte rounded cables.
-Waterkoeling gedeelte:
Eheim 1200l/h pomp, koperen aansluitstukken opgemonteerd.
Swiftech MCW462 waterblok, met grote aansluitingen (10mm intern ipv 5mm intern).
Kachelradiator uit een Audi100.
Siliconetubes 12mm/17mm (dank aan Turbokeu hiervoor!
).
Eheim fill and bleed kranensysteem.
Full load temps draaien rond de 34 graden bij een kamertemperatuur van 20 graden.
Enkele pics:
Het enige wat nog niet klaar is, is m'n zijpaneel vermits ik nog altijd op zoek ben naar molding. (weet iemand waar?)
Dat was het
,
KawA
-Hardware gedeelte:
ECS K7S5A moederbordje, goeikoop, maar erg stabiel en performant, enige nadeel is het ontbreken van overclock-features in het bios.
Vermits de mosfets en de clockgenerator nogal warm kwam heb ik er maar alpha heatsinks opgekleefd, ziet er ook niet mis uit
1Ghz Tbird AXIA 200fsb @ 1.33Ghz dmv fsb op 133mhz te zetten ipv 100mhz.
In Win2k draait ie op 1430Mhz dmv softwarematig overclocken via cpufsb, nadat ik een voltagemod uitgevoerd zal hebben (2.0+v <-> 1.85v) zal ik proberen op 1470Mhz proberen.
Crucial 256MB DDR PC2100 op 143Mhz, 6-2-3, ultra settings.
Hercules Gforce 2MX met chrome orb (zonder fan) op gpu en alpha heatsinks op memory.
Longshine 10/100Mbit NIC.
IBM 60GXP 40GB.
Philips DVD, Plextor 12/10/32A Writer.
Enermax 431W PSU.
-Casemodding gedeelte:
Generic full tower, gespoten in zwart en metallic grijs, beide van Motip, ook het frame gespoten in metallic grijs. Geen vernis gebruikt maar wel zwarte polish, misschien niet zo duurzaam maar blinkt ook mooi.
1x Papst 120mm intake fan regelbaar dmv LM317 schakeling
2x Adda 120mm outtake aangesloten op digidoc5.
Digidoc 5 modded met bleu leds.
2 blauwe ccfl's en 1 blacklight ccfl.
Zwarte rounded cables.
-Waterkoeling gedeelte:
Eheim 1200l/h pomp, koperen aansluitstukken opgemonteerd.
Swiftech MCW462 waterblok, met grote aansluitingen (10mm intern ipv 5mm intern).
Kachelradiator uit een Audi100.
Siliconetubes 12mm/17mm (dank aan Turbokeu hiervoor!
Eheim fill and bleed kranensysteem.
Full load temps draaien rond de 34 graden bij een kamertemperatuur van 20 graden.
Enkele pics:

Het enige wat nog niet klaar is, is m'n zijpaneel vermits ik nog altijd op zoek ben naar molding. (weet iemand waar?)
Dat was het
KawA