Toon posts:

geluidskaartje met coax-Dig out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een geluidskaartje dat mijn DDversterker met een coaxiale digitale uitgang kan aansturen. Tot mijn spijt moet mijn mooie MX300 met a3d 2.0 het maar eens gaan vergelden. De afstand tussen mijn stereo en computer is erg groot namelijk 15 meter(via omweg). Ik heb op alle aardingsmethoden geprobeerd om de harde brom weg te krijgen! Ik ga het dus maar digitaal doen. Welk kaartje heeft zo'n output en kost niet meer dan 150 piek? Ik weet dat sommige soundblasters dat hebben maar het volume is geloof ik weer te laag en veel probs en zo.
Help me out please

Verwijderd

Volgens mij heeft terratec van dat soort kaartjes (binnen de prijsklasse die jij aangeeft)

Mijn geluidskaart (specs onderin) heeft het ook en dat werkt uitstekend. Zowel m'n minidisk als m'n versterker als m'n DAT recorder hebben een goed signaal. Probleem is, die Hercules Game Theater XP heb je niet voor 150 piek.

Kan ook eens op www.3dsoundsurge.com
Kan je een aantal reviews van een groot aantal geluidskaarten lezen.

Verwijderd

De soundblaster AWE64 gold heeft z 'on uitgang.
Ik heb er nog wel eentje voor je liggen, die je voor een leuk prijsje mag komen ophalen als je interesse hebt.

Verwijderd

De sb live1024 heeft ook een digitale uit, alleen niet in de vorm van een tulpje.. Je moet dus wel ff een draadje maken van jack==>tulp.

Verwijderd

Topicstarter
Die terratec kaartjes hebben wel een digitale uitgang, maar deze zijn in de vorm van een optical aansluiting. Zo'n kabel van zo'n lengte is niet te koop of heel duur.
Wat betreft de "1024" heb jij dzez ook aangesloten op je DDversterker en heb jij geen volumeproblemen? Anders zou dit misschien toch wel een optie zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ben ff aan het neuzen geweest, heeft die nieuwe kaart van creative Audigy (de player versie dan) zo'n aansluiting. Misschien moet ik er dan toch maar wat meer geld aan uitgeven.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ga voro de Hoontech iPhone Digital XP met digi in/out bracket. Zit AES/EBU (oa voor DAT), coax en optisch in/out op. Kost je 200 gulden excl verzending.

De kaart bevalt mij uitstekend iig :)

Meer info en dealers op www.hoontech.nl

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Die Hoontech ziet er leuk uit maar heeft totaal geen ondersteuning voor games. Dit is meer een kaartje voor mensen die muziek maken met samplers en synthesisers en zo. Ik hou zo nu en dan nog wel van een spelletje en dan wil ik in ieder geval meer dan stereo geluid.
Ik zag op de site van die expansionbrackets. Kunnen deze ook op Bijvoorbeeld de Player1024 of Audigy bulk versie worden aangesloten. Voor mijn oude MX300 zou in eerste instantie ook zo'n bracket leverbaar worden. Dit is nooit gebeurd en ben nu dus verplicht om een andere kaart te kopen terwijl ik eigenlijk best wel tevreden ben met deze kaart :( . Kan ik deze bracket misschien op mijn MX300 aansluiten? Er zitten in ieder geval wel veel aansluitpinnetjes op en een soort van IDE geval aansluiting
Pagina: 1