Toon posts:

Koeler voor Slot-A Athlon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 600Mhz Athlon draaien (ja, een echte klassieke slot a nog), maar nu is een van de kogellagers van de (merkloze) cpu-fans versleten...
Ik wordt knettergek van de herrie, dus ik moet een nieuwe heatsink/fan combo :)

Ik las via de search dat de Globalwin VOS32 wel aardig werkte, maar ik kan em nergens bestellen, althans, ik kan geen bedrijf vinden dat deze koeler nog levert.
Ook weet ik niet of deze koeler op een FIC SD11 mobo past, iemand met ervaring?

Suggesties voor andere koelers zijn uiteraard ook welkom
(wel realistisch blijven, het is de pc van mn ouders dus geen phasechange-, bong- of waterkoeling).

btw, van overklokken is (voorlopig) geen sprake, ik hoop alleen dat ie met een goede koeling wat stabieler draait, hij wil nu nog wel es "freezen" in games.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Ik heb zelf kort geleden bij OC-shop nog een golden orb op de kop weten te tikken.

Kost je f56,- incl verzend bij vooruitbetalen. Bevalt mij prima. Niet te lawaaierig, mooi om naar te kijken en koelt plm 5 graden beter dan mijn standaard koeler.

Sommige winkels denken dat de slot A variant niet meer te koop is, maar bij OC-shop kun je hem gewoon bestellen.

ieeeepppppp :P

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 16:35
globalwin vos32 heb ik nog bij 1 zaak kunnen vinden :)
www.overclockingstore.co.uk

Verwijderd

Kan ook dichter bij huis: www.comptechworld.nl hebben ze hem voor F79,- (dual fan uitvoering):

FAK1L7X2B Cool it Dude KILLER Dual FAN (Global Win VOS32) :7

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 16:35
Op vrijdag 02 november 2001 01:19 schreef phish het volgende:
Kan ook dichter bij huis: www.comptechworld.nl hebben ze hem voor F79,- (dual fan uitvoering):

FAK1L7X2B Cool it Dude KILLER Dual FAN (Global Win VOS32) :7
mjah, die had ik dus besteld en daar wisten ze eerst niet eens meer wat et was. Comptechworld heb em niet meer op voorraad iig, anders had ik hem zo gekocht :)

Verwijderd

je zou ook gewoon 2 6x6 fans erop kunnen zetten, koop 2 sunons voor 15 piek stuk ofzo..
Pagina: 1