Progje om temp te registreren

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Heb een athlon 1.2 op een ecs mamaplank en een spire cooler (tot 1.4). In mijn bios zegt ie 36 graden, in mbm 5 zegt ie 51 graden en sandra zegt 26 graden. Nou heb ik er ook nog een sunon recht op staan te blazen op +/- 60% van de mogelijke rounds. Vraagje: welk progje kan mij vertellen wat de daadwerkelijke temp is. Alvast bedankt!!

Verwijderd

Die progjes hangen af van de data die ze doorkrijgen van de temperatuumeetchip op het mobo, als die niet 100% hetzelfde model is als in de progjes is ingesteld krijg je afwijkende resultaten. Ik denk dat die in je bios wel goed afgesteld zal zijn.

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Dus ik moet uitgaan van 36 graden? Dan ben ik daar best blij mee :). Heeft iemand anders nog een zelfde situatie? 1.2 athlon, spire erop en casefan er tegen over hangen? Ben benieuwd naar jullie scores

Verwijderd

Maar de temperatuur in je bios is de temperatuur van je proc terwijl nog helemaal niks geladen is... hartstikke idle, of zie ik dat verkeerd? Heb je volgens mij dus vrij weinig aan. Als je windhoos draait en je bent een cd'tje aan het encoden wordt ie toch erg veel warmer dan de temp die je bios aangeeft.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:43

Exirion

Gadgetfetisjist

[/opsomtopic en /searchvraag] ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.