Hoi daar, ik heb een probleem: ik heb een computertje, met een 3Com netwerkkaartje van Chello, en dus ook Chello, onder windows 2000 draaien. Alles werkte perfect (Win2k kickt ass in vergelijking met win98se), nu kom ik thuis doet internet het niet
Na ja eerst kabelmodem gereset, nog steeds niet. Gecheckt of ik wel een IP heb, ja en de gateways en dns server krijgt ie van de Chello DHCP server af, dat was dus goed, maar ik kan niet pingen, en geen tracert doen, dus helemaal niets, ook niet iNetten, mailen ofzow. Met Messenger kom ik wel online maar kan niets zeggen tegen iemand anders (ik kan wel zien wie online zijn en wie niet, ik kan vrolijk een berichtje typen en versturen, maar het komt dus bij die andere nooit aan). Nu het wazige: met Morpheus kan ik wel nog heel de dag downloaden!
ik snap er niets van.
Dus ik proberen in andere computer, Tjello kaartje erin, meteen gaan prima werken (anders had ik dit niet kunnen posten natuurlijk
).
Nu heb ik verschillende suggesties gehoord, een andere browser installeren: Ik heb met IE netscape en opera geprobeerd (alle nieuwste of bijna nieuwste versies) maakt ook geen verschil (was te verwachten maar ja) of iets dat de stacks van Win2K naar de klote zijn en dat ik Win2K opnieuws moet installeren
In dat laatste heb ik weinig zin aangezien ik het net naar mijn zin heb draaien 
Weet iemand heeel toevallig hier een oplossing op?
Een zeer verdrietige Bert-Jan
Dus ik proberen in andere computer, Tjello kaartje erin, meteen gaan prima werken (anders had ik dit niet kunnen posten natuurlijk
Nu heb ik verschillende suggesties gehoord, een andere browser installeren: Ik heb met IE netscape en opera geprobeerd (alle nieuwste of bijna nieuwste versies) maakt ook geen verschil (was te verwachten maar ja) of iets dat de stacks van Win2K naar de klote zijn en dat ik Win2K opnieuws moet installeren
Weet iemand heeel toevallig hier een oplossing op?
Een zeer verdrietige Bert-Jan