Lang heb ik gewerkt met een Logitech cordless wheel PS2 muis en een Silitek SK2500 PS2 toetsenbord. Kort geleden kreeg ik van mijn werk een heerlijk USB toetsenbordje. Maar wanneer ik de oude PS2 ramplankje van mijn computer afhaal en de USB exemplaar aansluit, valt de muis in Windows 2000 weg. Wat ik ook probeer, drivers herinstalleren (zowel IBM als Win2K standaard drivers), BIOS settings aanpassen (USB by BIOS/OS, IRQs, etc), de muis blijft gewoon weg..
Maar wanneer ik de oude PS2 toetsenbord weer aansluit, terwijl de USB ramplankje gewoon verbonden blijft, dan komt de muis wel terug. De beide toetsenborden werken dan ook gewoon allebei. Nu kan ik het wel zo laten en de PS2 toetsenbord in achtergrond laten, maar dat vind ik geen ideale oplossing..
Herkent iemand dit probleem en kent tevens de oplossing?
Maar wanneer ik de oude PS2 toetsenbord weer aansluit, terwijl de USB ramplankje gewoon verbonden blijft, dan komt de muis wel terug. De beide toetsenborden werken dan ook gewoon allebei. Nu kan ik het wel zo laten en de PS2 toetsenbord in achtergrond laten, maar dat vind ik geen ideale oplossing..
Herkent iemand dit probleem en kent tevens de oplossing?