Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Jup en heeft werkende gamestats
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ben een beetje newbie op dit gebied maar wat is een
smartie 4
smartie 4
Da's een speciale editie van de Smart. Deze keer in de kleur van een smartie...Op donderdag 01 november 2001 22:02 schreef SimpleMe het volgende:
Ben een beetje newbie op dit gebied maar wat is een
smartie 4
Nee jongens, wat is die site nou eigenlijk?
snel snel geef me site ik moet site ja site nu ik download site help help
4x40 support ? ja geef geef 
eeehm linkie ?
edit:
zie ik dat goed geen 4x40 support ???
eeehm linkie ?
edit:
zie ik dat goed geen 4x40 support ???
Zit er Uberhaupt nog een mogelijkheid in dat 4*40 ondersteund gaat worden?
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
"memory usage" werkt niet meer bij mij 
Iemand meer die er last van heeft?
Hij geeft de goede temps ook niet weer van mijn CPU...hij geeft 25 graden aan, terwijl hij ongeveer 41 graden moet weergeven.
Het zou ook mooi zijn dat hij aangaf i.p.v. ..
temp1 > Case
temp2 > CPU
Kunnen we een gefixte update verwachten soon?
Smartie Rocks!
Iemand meer die er last van heeft?
Hij geeft de goede temps ook niet weer van mijn CPU...hij geeft 25 graden aan, terwijl hij ongeveer 41 graden moet weergeven.
Het zou ook mooi zijn dat hij aangaf i.p.v. ..
temp1 > Case
temp2 > CPU
Kunnen we een gefixte update verwachten soon?
Smartie Rocks!
Ow werkt geweldig in XP
hehe
kheb nog nooit me desktop zo vol gehad met error schermpjes met kruisjes
Denk dat je wat vergeten bent, maar dat weet ik niet zeker. Je moet wel port95 installeren, en smartie niet in je opstartmenu zetten bij het booten, want dan gaat het wel fout. Bij mij draait ie uitstekend onder XP.Op donderdag 01 november 2001 23:06 schreef T-Blizzard het volgende:
Ow werkt geweldig in XPhehe
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
ik heb die update er allang opstaan, maar het afsluiten is wel buggedOp donderdag 01 november 2001 23:09 schreef marco899 het volgende:
[..]
Denk dat je wat vergeten bent, maar dat weet ik niet zeker. Je moet wel port95 installeren, en smartie niet in je opstartmenu zetten bij het booten, want dan gaat het wel fout. Bij mij draait ie uitstekend onder XP.
Pagina: 1