Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Thanx a lot friend!Op donderdag 01 november 2001 21:43 schreef McVirusS het volgende:
http://www.mcviruss.nl/got/maxlengthtextarea.html
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
*yay* I made a new friend todayOp donderdag 01 november 2001 22:07 schreef DeathKnight het volgende:
Thanx a lot friend!

copy & paste doet wonderen
Today's subliminal thought is:
fok, da's ook typisch, CTRL-V wordt niet herkend als keypressOp donderdag 01 november 2001 22:43 schreef Annie het volgende:
[afbeelding]
Bah flauw zegOp donderdag 01 november 2001 22:43 schreef Annie het volgende:
[afbeelding]
Toch maar aangepast nog beetje
kweet 't, was ook alleen maar om aan te geven dat het een leuke oplossing is, maar dat het wel omzeild kan worden.Op donderdag 01 november 2001 23:26 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Bah flauw zeg. Maar uhm......je zou nog geintje uit kunnen halen met een OnKeyUp met substr enzo.......maar is niet echt elegant
.
Toch maar aangepast nog beetje.
p.s. rechtermuisknop copy....
Today's subliminal thought is:
ach ja je kan altijd wel een formpje of een input nabootsen om het te omzeilen, dus het is altijd onveilig als je het niet serverside ook nog controleert voor die ene wijsneus zoals jijOp donderdag 01 november 2001 23:35 schreef Annie het volgende:
kweet 't, was ook alleen maar om aan te geven dat het een leuke oplossing is, maar dat het wel omzeild kan worden.
p.s. rechtermuisknop copy....
Nog ff dan kan ik het met een inputbox gaan doen 
Ik denk dat ik maar gewoon met php ff check hoeveeel karakters erin staan, en dan ff vriendelijk vraag om minder tekentjes in te vullen
Ik denk dat ik maar gewoon met php ff check hoeveeel karakters erin staan, en dan ff vriendelijk vraag om minder tekentjes in te vullen
Huh, heb je het javascriptje uitgebreid? als ik nu copy/paste wordt m'n tekst gewoon weer terug gebracht tot het max aaantal tekens
Pagina: 1