Toon posts:

Packard Bell SC4000RW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet dus ff voor mijn vader uitzoeken waar deze laptop te koop is en voor hoeveel. Nu ben ik nooit echt fan geweest van Packard Bell >:) die Family PC shit en niet uitwisselbare troep moet ik niet hebben.

Maar kan iemand me wat vertellen over de noteboke ervaringen e.d. met service en driver ondersteuning. Ik heb gezegd dat ie beter een Dell Inspiron 4100 kan kopen.

Wat zijn jullie meningen?

PS. hij moet morgen een hebben dus ik moet zo nog door bellen welke die moeten bestellen.

edit:

Dat die site van PB voor geen meter werkt op het moment werkt niet echt positief

edit:

Nu wel hier zijn de specs... Waarom zetten die lui er geen adviesprijzen bij hoe moet ik dan in godsnaam vergelijken :(

http://www.packardbell.nl/products/node341.asp?partNumber=P510300405&partner=pentium

Verwijderd

Topicstarter
Jezus wat kan ik me hier aan ergeren.

Ik een potienele koper van een Packard Bell SC4000RW kan geen informatie of testen vinden van deze notebook.

Ik kan g*dverd*mme niet eens een prijs vinden van dit ding. Waarom Damn jezus doe ik nou iets fout of zorgt Packard Kutzooi nou gewoon voor deze zooi. JEzus dit is toch abnormal als producent heb je toch belang bij dat mensen informatie kunnen krijgen en als je pc verkoopt moet dat uiteraard ook online kunnen wat een baggerzooi zeg.

edit:

Ja ik heb ook al gekeken bij prijzen en recencies on de Pb site.

Check deze bull dat zoek je naar SC4000RW op de packard bell site VINDT IE NIETS een eigen product. LOL

Verwijderd

ik stem voor een notebook van de aldi die ongeveer overal als rulend getest worden

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op donderdag 01 november 2001 21:26 schreef Mannekino het volgende:
Nu wel hier zijn de specs... Waarom zetten die lui er geen adviesprijzen bij hoe moet ik dan in godsnaam vergelijken :
Omdat PB zelf geen computers verkoopt |:( |:( ,ze maken ze alleen maar en de winkel verkoopt ze.

Enne, het is of een Mitac of een NEC notebookje, want PB heeft er zelf geen.

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 21:26 schreef Mannekino het volgende:
Ik moet dus ff voor mijn vader uitzoeken waar deze laptop te koop is en voor hoeveel. Nu ben ik nooit echt fan geweest van Packard Bell >:) die Family PC shit en niet uitwisselbare troep moet ik niet hebben.

Maar kan iemand me wat vertellen over de noteboke ervaringen e.d. met service en driver ondersteuning. Ik heb gezegd dat ie beter een Dell Inspiron 4100 kan kopen.

Wat zijn jullie meningen?

PS. hij moet morgen een hebben dus ik moet zo nog door bellen welke die moeten bestellen.

edit:

Dat die site van PB voor geen meter werkt op het moment werkt niet echt positief

edit:

Nu wel hier zijn de specs... Waarom zetten die lui er geen adviesprijzen bij hoe moet ik dan in godsnaam vergelijken :(

http://www.packardbell.nl/products/node341.asp?partNumber=P510300405&partner=pentium
Euhm... euh... nee ik zeg nix... ja ik doe et toch...
Ik werk voor de PB helpdesk enneuh, tja. kweenie ik persoonlijk heb nog nooit een telefoontje gehad over deze laptop. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen. Wat ik wel moet zeggen is dat de laptops van PB beter werken dan hun desktops.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:57
zie mijn naam. Koop liever Dell of IBM. Dat zijn volgens mij gewoon de beste.