Kan een celeron 1.2Ghz met 100Mhz fsb op mijn Aopen AX6B als ik een converter naar FCPGA gebruik????????/ kan iemand mij helpen?
Use the search ???
Aopen tech dep. even emailen ??? kijken voor een BIOS update die meer verraad ??
Aopen tech dep. even emailen ??? kijken voor een BIOS update die meer verraad ??
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Nope, gaat niet lukken..
Jouw bordje heeft de intel BX chipset. De celeron 1200 heeft de tualatin core, en die twee werken niet samen..
Volgens de site van Aopen kan jouw bordje wel PIII-coppermine cores aan, dus de celeron 1100 zou wel moeten lukken.. Heb je waarschijnlijk wel een bios-update nodig, maar het is te proberen!
Jouw bordje heeft de intel BX chipset. De celeron 1200 heeft de tualatin core, en die twee werken niet samen..
Volgens de site van Aopen kan jouw bordje wel PIII-coppermine cores aan, dus de celeron 1100 zou wel moeten lukken.. Heb je waarschijnlijk wel een bios-update nodig, maar het is te proberen!
1. Gebruik de Search en Google (en de website van de fabrikant)
2. Gebruik een duidelijkere topictitel (meer info)
3. Gebruik niet zoveel leestekens!!!!!!!
2. Gebruik een duidelijkere topictitel (meer info)
3. Gebruik niet zoveel leestekens!!!!!!!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()