You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
oh 
weet je het zeker?
dat post reply ding is BTW gewoon geel bij users mmaar je hoort als het goed is een error te krijgen
weet je het zeker?
dat post reply ding is BTW gewoon geel bij users mmaar je hoort als het goed is een error te krijgen
Verwijderd
Nee hoor, ik iig niet
Code #9
Je hebt niet de rechten om hier te posten, voor vragen kun je mailen naar gathering@tweakers.net
Verwijderd
Ja ik zag DR laatst reageren in SU...Op donderdag 01 november 2001 21:00 schreef DR het volgende:
oh
weet je het zeker?
vaag
nee klopt foutje, dacht dat eerst het reageren knopje zwart was. Pleur maar dicht deze
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
gek heOp donderdag 01 november 2001 21:01 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ja ik zag DR laatst reageren in SU...
vaag
DR en DT schelen niet zo van elkaar als afkorting hè
Op donderdag 01 november 2001 21:03 schreef DR het volgende:
[..]
gek he
Een mod die kan reageren in SU
"Duh"
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
het gebeurt wel eens dat er thread verhuist worden uit LA naar SU en dan kunnen er wel eens user reply's onder staan
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Zou het wel handig vinden dat je als user in je topic kan reageren ipv dat je moet editten, wordt het wel wat overzichtelijker van 
Maar dan ook alleen de topicstarter kan dan reageren
Nieuw, nu met Twitter
[topic=197091]Op donderdag 01 november 2001 22:04 schreef xfile het volgende:
Zou het wel handig vinden dat je als user in je topic kan reageren ipv dat je moet editten, wordt het wel wat overzichtelijker van
Pagina: 1