Webspace @Home doet et niet...

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wilde ik net ff m'n webicon uploaden naar m'n webspace bij @Home, doet ie et niet...

Ik heb die namelijk nog nooit gebruikt. Sterker nog: ik pas net kabel bij @Home. Nu wilde ik dus die webspace voor het eerst aanmelden, doet ie et niet:

Fout

Kan geen verbinding maken met socket.

Foutmelding is SOC_CANT_CONNECT [99]. Wilt u melding maken van deze foutmelding als u contact opneemt met Klantenservice

Hoe kan ik dit in vredesnaam oplossen? Ff bellen en in de wachtrij komen voor dat 0800-0094-nummer???

Verwijderd

Heb ongeveer hetzelfde gehad...

Kon m'n webspace niet activeren en heb toen idd maar met het beruchte 0800 nummer gebeld

Als je dit gaat doen trek er dan maar een uurtje voor uit, zit je iig qua tijd goed.... |:(

• Osiris
  • Niet online
Doet ie et daarna wel dan???

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:52
je moet je webspace eerst activeren

• Osiris
  • Niet online
En dat doet het nou net niet! |:(

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
pfff lang geleden dat ik dat gedaan heb. kan 't niet via de http://www/ pagina???

Maak je eigen poll

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:48
Is mij ook nog niet gelukt en ik vertik het 0800 te bellen. Is nu al maanden uit de lucht, die service (al vanaf dat ik kab0l had).... Ik zou zeggen: er zijn genoeg alternatieven, die minder tijd en inspanning kosten. (Zo bieden een aantal tweakers gratis webspace aan voor icons)

• Osiris
  • Niet online
Oh, wie en waar dan?

En dat aanmelden gaat idd via www en dan verder klikken...

• naval
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05-2020
Het is een bekend probleem bij de helpdesk, het enige wat zij kunnen zeggen is: "ze werken eraan" , zij is dan de technische afdeling. Meer info hebben ze niet, helaas.

Ik kan me niet herinneren dat het er al maanden uitligt..

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:42
btw het aanvragen van een emailadres werkt ook niet :(
Pagina: 1