ik heb hier een engelse build 2600 winxp, en daar wil ik graag een nederlandse van maken. nu schijnt het dat er language packs te krijgen zijn voor xp. iemand een idee waar ik die kan krijgen en of die gratis zijn?
Verwijderd
Jeez, blijven jullie nou bezig??
DAT KAN NIE!!!! hier heb ik in 2 min nu al 3 topics over voorbij zien komen!!??
DAT KAN NIE!!!! hier heb ik in 2 min nu al 3 topics over voorbij zien komen!!??
waarom kan dat niet?
ik moet wel want voor de engelse heb ik de activation crack en die werkt niet op de nederlandse. kut he.
ik moet wel want voor de engelse heb ik de activation crack en die werkt niet op de nederlandse. kut he.
Verwijderd
GRATIS???Op donderdag 01 november 2001 20:56 schreef smvs het volgende:
ik heb hier een engelse build 2600 winxp, en daar wil ik graag een nederlandse van maken. nu schijnt het dat er language packs te krijgen zijn voor xp. iemand een idee waar ik die kan krijgen en of die gratis zijn?
Verwijderd
Oei oei, bad move buddy!Op donderdag 01 november 2001 20:58 schreef smvs het volgende:
waarom kan dat niet?
dat ken nie...je ken windows wel half NL laten draaien.....dus mijn tijd enzo is nederlands en windowsUpdate ook maar de REST blijft gewoon ENGELS...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Je kunt de officiele versie ook in de winkel kopen, hoor.Op donderdag 01 november 2001 20:58 schreef smvs het volgende:
waarom kan dat niet?
ik HEB de officiele nederlandse versie hier op de zaak maar die kan ik niet op meerdere pc's installeren en dat willen we wel want we hebben ook nog zoiets als een laptop.
ik mag mijn windows toch wel op 2 pc's installen kom op zeg.
en dat gaat dus niet zonder crack.
Ja, sorry, ik heb die regels ook niet bedachtOp donderdag 01 november 2001 21:05 schreef smvs het volgende:
ik HEB de officiele nederlandse versie hier op de zaak maar die kan ik niet op meerdere pc's installeren en dat willen we wel want we hebben ook nog zoiets als een laptop.
Lees de licentie overeenkomst bij je officiele XP por NL nog eens goed door zou ik zeggen (niet te snel op next > next > ok klikken dus
)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Zoals bij win2000 -> koop minstens 1000 XP licenties ofzo en je kunt die Multilanguage packs erbij kopen!
Zo niet, had je maar de juiste versie moeten kopen (NL ipv UK)!
Trouwens, een nederlandse interface over een Engelse XP zorgt heus niet dat je je crack kunt gebruiken!
Koop die nederlandse nou maar!.
Trouwens, je mag maar XP maar installeren op 1 fysieke machine, en dat zelfs maar 1* waarschijnlijk
(Vmware rings a bell, of dualbooten tussen XP-installs??!)
10*XP als vmware guests installeren op een enkele PC en zo een compleet netwerk aanleggen op 1 PC
Zo niet, had je maar de juiste versie moeten kopen (NL ipv UK)!
Trouwens, een nederlandse interface over een Engelse XP zorgt heus niet dat je je crack kunt gebruiken!
Koop die nederlandse nou maar!.
Trouwens, je mag maar XP maar installeren op 1 fysieke machine, en dat zelfs maar 1* waarschijnlijk
(Vmware rings a bell, of dualbooten tussen XP-installs??!)
10*XP als vmware guests installeren op een enkele PC en zo een compleet netwerk aanleggen op 1 PC
Ik heb het pus-pack voor Windows XP(engels). Op die CD kwam ik een language pack tegen.....
Misschien dat ie daar bij inzit, de file is 110 MB groot.
Misschien dat ie daar bij inzit, de file is 110 MB groot.
leuke binnenkomer voor een first postOp vrijdag 02 november 2001 02:51 schreef DOFUS het volgende:
Wat zijn we hier Pro Microsoft zeg.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
das mooi want die heb ik net met kazaa gedownloadMisschien dat ie daar bij inzit, de file is 110 MB groot.
alleen op een andere pc, nu het netwerk weer aan de praat zwengelen.
ROTFL
Wrom download je de nederlandse versie niet gewoon?? Veel makkelijker dan engels naar nederlands omtoveren
Ow, ik zie dit nu pas trouwens 
Die kende ik nog nietOp vrijdag 02 november 2001 01:42 schreef punica het volgende:
Ik heb het pus-pack voor Windows XP(engels). Op die CD kwam ik een language pack tegen.....
als jij me kan vertellen waar?Wrom download je de nederlandse versie niet gewoon?? Veel makkelijker dan engels naar nederlands omtoveren
smvs krijgt een officiele waarschuwing voor het vragen naar warez en dit topic gaat dicht omdat dit alleen maar gekocht kan worden bij MS.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()