Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
hij heeft het toch echt over 1 monitor en 1 tv.Op zaterdag 03 november 2001 14:53 schreef SuperG het volgende:
Twinview betekend Dual CRT/DVI Dus Twee computer momitoren daar hoort de TV-Out niet bij anders hete mijn twinview tripleView
dat kan idd. heb hier een noname geforce2 mx tv-out en daar heb ik wel eens twinview mee gebruikt. probeer eens de nvidia drivers.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Nahja .. klonk wel kewl .. krijg weinig reactie van die gozer zelf dus zal wel bullshit zijn dus ..
* cyclone vindt het toch wel jammer
AGP 32 Má, ASUS V7700 Deluxe, GeForce 2 GTS, DDR SGRAM, 3D glasses, video in / out(TwinView), capture, soft MPEG2 encoder
Waar heb je dat trouwens gevonden ?
Op internet .. mmmmmmmmmmm heb ik ooit welleens van gehoord .. moet ik ook maar eens een ceedeetje internet gaan kopen
Verwijderd
Vaag dat ze dat Twinview noemen. Twinview is naar mijn weten twee uitgangen benutten ipv een in- en een uitgang.Op zaterdag 03 november 2001 19:17 schreef zandpaddo het volgende:
video in / out(TwinView)
(98se wel dus)
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Verwijderd
Dat is dus een MX en twinview is naar mijn weten alleen op een MX in de Geforce serie.Op zaterdag 03 november 2001 22:28 schreef the-real-cobra het volgende:
mijn asus v7100 kan het wel alleen heb ik het onder xp nog niet werkend
(98se wel dus)
Onjuist, heeft het misschien over dualhead, of zoOp zaterdag 03 november 2001 14:53 schreef SuperG het volgende:
Twinview betekend Dual CRT/DVI Dus Twee computer momitoren daar hoort de TV-Out niet bij anders hete mijn twinview tripleView
Onjuist, met twinview kun je je beeld (horizontaal of vertikaal) uitbreiden naar tweede display (in dit geval dus de TV) zodat je op je tv iets heel anders ziet dan op je monitorOp zaterdag 03 november 2001 15:51 schreef justice_strike het volgende:
nope kan niet op die asus kaartjes die gebruiken een chrontel chipset ze zijn ook niet eens twinview gebouwd... hij kan alleen een signaal verwerken dus kan er alleen op allebei de beeldschermen hetzelfde getoond worden
Hij heeft het bij het rechte eind, het kan wèl met twinview.Op zaterdag 03 november 2001 22:28 schreef the-real-cobra het volgende:
mijn asus v7100 kan het wel alleen heb ik het onder xp nog niet werkend
(98se wel dus)
En ik kan het weten want heb zelf een el-cheapo ASUS GF2 MX
Dat zou kunnen, ik spreek me niet graag uit over hardware die ik zelf niet heb (gehad).Op zaterdag 03 november 2001 22:30 schreef Courage het volgende:
[..]
Dat is dus een MX en twinview is naar mijn weten alleen op een MX in de Geforce serie.
Zou wel handig zijn als iedereen zich hier aan hield...
Jammers
Verwijderd
En zetje01, neem nog een bakkie koffie voordat je weer zo'n blaat schrijft.
Courage: Wat bedoel je precies?
Verwijderd
Alleen op een kaart met een MX chippie zit twinview,dus niet op de v7700 en wel op de v7100 van Asus.
Je kan wel twinview doen met je v7700 maar dan moet je extra software hebbe,en ik weet niet zo snel hoe dat ook al weer heten.
Verwijderd
Ga naar display properties advanced
ga dan naar je geforce tabblad
aanvullende eigenschappen
overlay instellingen en ga daar maar eens mee kloten.
ik heb het voor elkaar gekregen om een divx op mijn tv af te spelen en gewoon me desktop op me desktop. Onder 2000 en xp werkte het.
Niet dat het nou perfect werkt, want die divx films krijgen soms wel raar beeld
(edit) Tering wat werkt dat cleartype lekker zeg onder win xp. Is alle tekst veel gemakkelijker en zonder koppijn te lezen op je monitor
Bedankt ik ga die tools ff proberen.
[oftopic en geiriteerd]
voor zetje 01
NEE NATUURLIJK WEET IK NIET OF MIJN KAART HET AANKAN LEES DIT TOPIC DAN EENS HELEMAAL
[/oftopic en geiriteerd]
Verders heb ik die knakker al 2 keer in het topic en 1 keer via de mail benaderd maar hij is nou niet echt behulpzaam vandaar dat ik dacht "laat ik het mijn mede tweakers eens vragen"
En het duurde ff maar ik heb eindelijk een andwoord,
en by the way ja ik weet dat de MX chipsetjes het aankunnen maar ik heb ( zoals in het topic ook meerdere malen staat ) geen 7100 maar een 7700 ( da's dus den GTS geforce2 )
Kortom mensen die meedachten THNX !!!
en de rest van de domme reacties negeer ik gewoon !
laat jullie nog wel ff weten of het gelukt is vanavond
Dus wel iets verder maar nog niet waar ik zijn wil
ik houd de geintresseerden op den hoogte
Verwijderd
weet iemand hoe dit kan
chaintech mx400 64mb