Suse Linux 7.3

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort Linux een keer gaan proberen. Nu dacht ik dat dat gewoon gratis maar geldt dat ook voor Suse Linux 7.3? Ik heb op de site gekeken en ik kan wel een linux downloaden maar is dat ook versie 7.3? Ik zag het 'r niet bijstaan. Is deze versie te downloaden gratis en dan bedoel ik legaal of moet je voor deze versie betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Volgens mij zijn er een personal en een professional versie. Alleen de personal is (gratis!) te downloaden. Je kunt hem (net als de professional) ook in de winkel kopen, staat 'ie op een aantal cd's én een DVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die dan downloaden als ik op www.suselinux.com kijk kan ik 'm toch echt nergens downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netherlands
ftp.nl.uu.net

SuSE Linux (/pub/linux/suse/)
Updates, Bugfixes, Kernel sources (/pub/linux/suse/suse_update/)
ftp.surfnet.nl

SuSE Linux (/mirror/os/Linux/distr/suse/)
ftp.wau.nl

SuSE Linux (/pub/suse/)
Updates, Bugfixes, Kernel sources (/pub/suse/i386/update/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-09 18:23
Tuurtnt: aan die "/update" ftp's heb je niks, die zijn bedoelt voor draaiende systemen, waarvoor nieuwe/gepatchte versies van programma's zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Op donderdag 01 november 2001 20:19 schreef Malachai777 het volgende:
Waar kan ik die dan downloaden als ik op www.suselinux.com kijk kan ik 'm toch echt nergens downloaden.
tip zoek eens bij downloads :?

http://www.suse.de/en/support/download/suse_linux/index.html

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar is dit versie 7.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

Versie 7.3 is nog niet te downloaden. Die verschijnt meestal pas een paar weken na de release date op ftp's (zal wel strategie zijn SuSE om meer paketten te verkopen).

Als je een beginner bent met Linux, is het misschien niet zo'n gek idee om hem gewoon te kopen. Voor nog geen fl100,- heb je niet alleen de cd's (en dvd) maar ook nog een stel erg goede boeken en installatie handleidingen. Zeker de moeite waard lijkt me.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het advies. Misschien dat ik 'm inderdaad wel ga kopen ben inderdaad nog een beginneling met Linux.

Leuke slagzin trouwens :) Mr. Garrison ;)
Pagina: 1