VooDoo 3 3000 + Case Fan nog warm?

Pagina: 1
Acties:

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
Hallo,
ik vind dat mijn Voodoo 3 heel erg warm word je kan het cool blok haast niet aanraken en ik heb nu een plastic cooler (70MM) erop geschroeft ( beetje tricky ) maar het oude heatsink zit er op en die 70MM zit er gewoon vlak onder ( halve MM er vanaf ongeveer voor het draaien van de Fan )

concluse :9 hij is nu wel klein stukje minder warm maar het is nog steeds f*ck*ing Heet maar kan ik de Mem en Core Clock nu wel omhoog gooien? hij staat nog steeds standaart
in het origineel :Y)

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:28

RvV

Die temperatuur is aardig hoog ja. Eerst had ik wel een fannetje erop gedaan. Zo heel veel schiet je er niet mee op omdat je maar een paar mhz meer eruit kan krijgen. Zonder fan zou ik helemaal niet gaan overclocken. Later heb ik het fannetje er weer af gehaald, laat hem maar lekker warm zijn, een graad op 70 kan tie best hebben. :) Nu heb ik ff een g400 van m'n broer er in zitten. Niet dat iedereen straks zegt, "je hebt helemaal geen voodoo 3". :)

Y'24

Verwijderd

Een beetje OC-en kan best zonder extra cooling. Ik heb mijn voodoo 3-2000@3000 stabiel op 180 MHz draaien. Dit is volgens mij wel de max. Klopt dat ie errug heet wordt. Ik wil binnenkort een cooler erop zetten en kijken hoever ik dan kom. En stel dat ie gaat fikken....Mooi excuus om een nieuwe GF3 te kopen :) :)

http://www.penstarsys.com/Reviews/v33kheat.htm

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Bij mij loopt ie op 166 (ook een V3 2000@3000 via BIOS), maar 175 is werkbaar, wel met koelertje erop..

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:36
Mijn Voodoo3 werd ook superwarm, is met alle Voodoo's zo volgens mij. Ik had er een klein koelertje ondergezet (op de plaats van een vrij pci-slot), maar dat hielp niks.

Je kan toch gewoon gaan overklokken tot 'ie vreemd gaat doen :)