If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik zie het probleem niet zo...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Met alle respect, ik denk dat hij lijdt aan een aandachtstekort...Op donderdag 01 november 2001 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
Ik maak me een beetje ongerust, naar aanleiding van dit topic in SU:
[topic=306037/1/50]
Wat voor "maatregelen" zijn er genomen tegen Virtual-nobody (AKA lordspacie)?
Zijn signature is nogal heel erg luguber, zeker omdat ie gisteren en vandaag niet gepost lijkt te hebben.
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/35465
Ik weet van hem dat hij al een keer eerder heeft gezegd dat hij zelfmoord wilde plegen, waaruit blijkt dattie dat dus niet wil, snap je?
Trouwens, dat klopt niet, hij heeft vandaag nog gepost. Check zijn search op username maar...Zijn signature is nogal heel erg luguber, zeker omdat ie gisteren en vandaag niet gepost lijkt te hebben.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Kan ook best dattie niet post omdat dit account ook weer gebant is
Verwijderd
Ben ik de enigste die jou opmerking niet gepast vind ?Op donderdag 01 november 2001 19:35 schreef wildhagen het volgende:
Tsja, misschien wil-ie wel zelfmoord plegen. Moet-ie toch zelf weten?
Ik zie het probleem niet zo...
Als je echt zelfmoord wil plegen etc. dan schreeuw je dat niet van de daken / op dit forum...
Ja. Misschien dat jij zo in de bijbel gelooft en dus tegen zelfmoord bent, maar in Nederland mag je over je eigen leven beslissen. Kan ik ook niks aan doen.Op donderdag 01 november 2001 19:38 schreef mgfun het volgende:
[..]
Ben ik de eenigste die jou opmerking niet gepast vind ?
Virussen? Scan ze hier!
Of het nou wel of niet gepast is, in zekere zin heeft ie gelijk.Op donderdag 01 november 2001 19:38 schreef mgfun het volgende:
Ben ik de enigste die jou opmerking niet gepast vind ?
Anywayz, er zijn zat users die gekke dingen proberen en beweren. Of ze het uitvoeren of niet, kunnen we niet eens controleren. Maar wij gaan toch echt niet ons beleid daar op aanpassen.
Klopt, en omdat lordspacie in het verleden al zovaak aandacht heeft getrokken met zeer meelijwekkende verhalen, hecht ik bijzonder weinig waarde aan die signature.Op donderdag 01 november 2001 19:38 schreef saviour het volgende:
Als je echt zelfmoord wil plegen etc. dan schreeuw je dat niet van de daken / op dit forum...
We hebben hem herkend en volgens de regels is ie gisteren gewoon opnieuw gebanned. En verder weet ik 100% zeker dat de persoon achter lordspacie nog altijd springlevend is, en wellicht volgende week met een nieuwe clone weer aanwezig is op GoT.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Dat zeg ik wel. Iemand die zegt dat ie zelfmoord gaat plegen, die wil helemaal niet dood en gaat dus ook geen zelfmoord plegen. Hij zegt het alleen maar om aandacht te krijgen.Op donderdag 01 november 2001 19:48 schreef mgfun het volgende:
Als iemand zegt dat ie zelfmoord gaat plegen dan ga je niet roepen dat het je nix uit maakt.
Ik vind het pas erg als iemand daadwerkelijk zelfmoord pleegt, maar dat zijn vrijwel altijd de mensen die het niet vantevoren aankondigen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat roepen we ook niet "zomaar".Op donderdag 01 november 2001 19:48 schreef mgfun het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat jullie je beleid moeten aanpassen of zo. Als iemand zegt dat ie zelfmoord gaat plegen dan ga je niet roepen dat het je nix uit maakt.
Hij is gebanned omdat hij zich zelfs na erg veel waarschuwingen en tweede kansen niet wist te gedragen. Verder is het geen zaak van de crew.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Wat wou je dan doen? Hem unbannen omdat hij miscchien wel de waarheid spreekt?Op donderdag 01 november 2001 19:48 schreef mgfun het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat jullie je beleid moeten aanpassen of zo. Als iemand zegt dat ie zelfmoord gaat plegen dan ga je niet roepen dat het je nix uit maakt.
Het is meer een jammerend kindje dat z'n moeder om een snoepje vraagt, en maar gaat gillen omdat hij z'n zin niet krijgt.
Het is gewoon chantage, en IMHO werkt het alleen maar tegen hem. Ban is terecht, en zoiets moet geen reden zijn iemand te unbannen.
Moet ik dat erg vinden dan?Op donderdag 01 november 2001 19:48 schreef mgfun het volgende:
1) Iemand die zegt dat-ie zelfmoord gaat plegen doet dat nooit
2) Hij heeft het al eens eerder geroepen
3) Het is een kloon.
Virussen? Scan ze hier!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Jullie hebben duidelijk nog nooit zo iets mee gemaakt in het echt... (of vergis ik me ?)
Dat vind jij. Ik vind dat iemand die dreigt met zelfmoord moet ervaren dat het weinig indruk meer op mensen maakt als je na 5 keer dreigen al je geloofwaardigheid hebt verspeeld.Op donderdag 01 november 2001 19:57 schreef mgfun het volgende:
Het gaat er om dat je in geen geval zo'n opmerking moet maken of hij het nou echt doet of niet.
Hoezo?Op donderdag 01 november 2001 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
ok, gebanned dus. Dan nog vind ik zijn sig nogal naar, vooral omdat hij na dit in z'n sig te hebben gezet niet meer gepost heeft. Misschien een idee om die sig aan te passen, hij staat tenslotte ook onder 500+ posts?
Overmorgen zijn alle threads waar ie gereageerd heeft alweer afgezakt en ziet niemand het meer...
Sterker nog, wij moeten daar een zekere immuniteit voor opbouwen (helaas), voor dat soort opmerkingen...Op donderdag 01 november 2001 19:59 schreef Exirion het volgende:
Dat vind jij. Ik vind dat iemand die dreigt met zelfmoord moet ervaren dat het weinig indruk meer op mensen maakt als je na 5 keer dreigen al je geloofwaardigheid hebt verspeeld.
Verwijderd
Helemaal mee eens, maar je gaat niet zeggen van DOE MAAR moet je zelf weten...Sterker nog, wij moeten daar een zekere immuniteit voor opbouwen (helaas), voor dat soort opmerkingen...
Nagoed... ik ga weer eens andere topics opzoeken
Omdat je zo bezorgd bent : Ik heb het IP adres van lordspacie gepingd, en z'n computer is gewoon online. Misschien leest ie wel meeOp donderdag 01 november 2001 20:08 schreef mgfun het volgende:
Helemaal mee eens, maar je gaat niet zeggen van DOE MAAR moet je zelf weten...
Allemaal even zwaaien
Verwijderd
Zegt de naam GSMGuru je iets?Op donderdag 01 november 2001 19:57 schreef mgfun het volgende:
Jullie hebben duidelijk nog nooit zo iets mee gemaakt in het echt... (of vergis ik me ?)
Nou gelukkig maar, draait deze Tweaker geen Firewall danOp donderdag 01 november 2001 20:10 schreef Exirion het volgende:
[..]
Omdat je zo bezorgd bent : Ik heb het IP adres van lordspacie gepingd, en z'n computer is gewoon online. Misschien leest ie wel mee
Allemaal even zwaaien
Maar Hans groet Virtual, doe geen gekke dingen..
Ja, wat is er met hemOp donderdag 01 november 2001 20:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Zegt de naam GSMGuru je iets?
Excuses voor deze vraag, maar ik ben een tijdje geleden ong. een maand niet op GoT geweest dus..
Verwijderd
zie bijvoorbeeld:Op donderdag 01 november 2001 20:21 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Ja, wat is er met hem
Excuses voor deze vraag, maar ik ben een tijdje geleden ong. een maand niet op GoT geweest dus..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/3384 en
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/3385
echt ziek
iddOp donderdag 01 november 2001 23:43 schreef HlpDsK het volgende:
Gewoon zielige aandachttrekkerij.
Verwijderd
Die vierde reply (van BAZZA) is zwaar fout... maar wel erg goed