Op zondag 25 november 2001 19:01 schreef BananeKoning het volgende:
kheb er nu ook een, een L versie 60 gb voor 385,-
zon beetje het enige wat WEL goedkoper was op de HCC

Ik zou nog maar eens goed kijken naar het SERIENUMMER, en alleen naar het modelnummer. Ik heb nl. alles stands zo ongeveer die de D740X verkochten afgezeurd naar de L-versie. En Mycom had trouwens een J. Uiteindelijk heb ik maar bij Norrod een J gekocht (niet de goedkoopste zaak, maar ik woon in Lwd, dus dat is dan wel prettig met garantie)
Ik heb m net 3 uurtjes geleden er in gezet, en vind m dus niet stil. Hij maakt over het algemeen evenveel geratel als mijn oude Western Digital Expert. Hij vibreert alleen niet met de kast mee, das wel prettig, want dat deed mijn WD wel eens, en dat was dan een pokkegeluid. Als ie maar weinig leest/schrijft hoor je m echter helemaal niet, das wel prettig. Wel geeft ie soms bij de eerste kbytes schrijven een scherp <krrg>-geluid. Is dat normaal?
Verder is Windows misschien iets sneller geinstalleerd, maar dat viel me eigenlijk niet op. Ik weet alleen dat ie een stuk sneller is dan de WD.
En nu mijn HD het ook doet, weet ik dat al mijn HCC-aankopen (Lite-on 16x, logi optical muis, netwerkspul) het doen, ook een prettig gedachte!