Potdorie alweer mn topic kwijt.

Pagina: 1
Acties:

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Plaats ik "Wie heeft de leukste sig.?" in SG. Wordtie zonder medeweten zomaar in de HK geflikkerd. Net als mn "Hoe te ontsporen?" topic.

Nu kan ik er dus niet meer bij, en da's goed kut. Helemaal omdat dat topic prima in SG past. Hij is nu gesloten met de opmerking: "Dubbelpost." Ik denk dan: Donder die in de HK op slot! En niet deze.

godsamme zeg, sta ik lang na te denken voor een leuk topic onderwerp; HOPPA! Weg ermee.

Groet.

Verwijderd

Als je topic in de HK thuishoort dan wordt hij daarheen verplaatst. Als jij daar nog niet in kunt is dat heel spijtig, maar je hoort eigenlijk ook dus gewoon geen HK-topics aan te maken als je daar nog niet toe bent gerechtigd. (klinkt vaag maar je snapt het wel).

SG is voor de serieuzere zaken, de HK voor opsomtopics e.d.

• cornelixnootje1
Ja jezus als het zo moet ga ik wel ff in 2 dagen zorgen voor 150 techposts:

"Geen id"
"Goh, dat heb ik nou nooit"
"Weet jij het, weet ik het..."

Nee hoor, zo flauw ben ik (nog) niet. Maar ik vond dit topic serieus genoeg. Iets leuks,... Dat mag toch ook welles gezien worden door niet HKgerechtigden? |:(
Van het idee "opsomtopic" wordt ik sowieso al gaar, overal staan ze, maar alleen als de modjes het onderwerp niet boeiend genoeg vinden (Ik noem een topic over phreak in dit forum) gaatie dicht onder het motto: "Opsom topic"... :(

* cornelixnootje1 wordt hier zoooooo moe van...

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Er zijn zat andere fora waar je lekker onzin & niet computer gerelateerde topics kunt posten.....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 01 november 2001 19:23 schreef Niek1616 het volgende:
Ja jezus als het zo moet ga ik wel ff in 2 dagen zorgen voor 150 techposts:

"Geen id"
"Goh, dat heb ik nou nooit"
"Weet jij het, weet ik het..."

Nee hoor, zo flauw ben ik (nog) niet.
Hiermee geef je wel een signaal af.
Maar ik vond dit topic serieus genoeg. Iets leuks,... Dat mag toch ook welles gezien worden door niet HKgerechtigden? |:(
SG is er voor een discussie. Een echte discussie dus. Mag over vanalles gaan, zolang het maar een serieuze discussie is. :)

De HK is voor alle "offtopic" leuke grappige dingetjes.
Ja, en jij had best kunnen weten dat je dat soort topics niet in SG had moeten openen. De HK is gewoon een extraatje, voor vaste gebruikers van het forum. Als je erin kan is het mooi. Het is zeker geen recht dat je hebt ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• cornelixnootje1
Sja, ik houd gewoon niet zo van elite dingen...

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 04 november 2001 12:40 schreef Niek1616 het volgende:
Sja, ik houd gewoon niet zo van elite dingen...
Wat heeft dit in godsnaam met elite dingen te maken? De HK is er voor onzintopics en wat mindere social-talk topics, en daar past jouw topic mooi tussen. Hij staat dus gewoon waar ie hoort.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Wie geeft me een mooi icoon?
kan iemand ff een icoontje met de tekst "zeurkous" maken?

is ie vast erg blij mee.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 13:52 schreef Juggernaut het volgende:
is ie vast erg blij mee.
Jij blij zijn met waarschuwing :?.

Zie ook: [topic=192344/1/100] :).
Het zal vaak gebeuren dat een bepaalde user een vraag stelt, een opmerking maakt of een bepaald iets aan de kaak stelt. Daar is LA immers voor bedoeld en dat is dus geen probleem. Wat wel een probleem is, is als mensen die niet direct te maken hebben met hetgeen de topicstarter vraagt zich er in gaan mengen.
Wij verzoeken je dan ook om dit soort discussies zo veel mogelijk met rust te laten.
Laten we de topic starter een kans proberen te geven een, in zijn ogen, probleem aan de kaak te stellen. Onnuttige en overbodige recties horen daar imo niet tussen! :).
<hr>

Om nog even op het 'probleem' zelf terug te komen... imo hoort past dat topic heel goed in de HK thuis. Ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.... en tot slot.. wat boeit die SG /HK nou? Uit de faq kan ik ook nog een leuke quoten halen...
Stuffis Generalis en de Huiskamer zijn niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden.
Juist... :).

Verwijderd

[b]Op donderdag 01 november 2001 19:23 schreef
Tjonge tjonge zeg stel je niet aan man. Jezus wat een poep praat jij. Huiskamer is echt geen elite status, integendeel alleen maar debielen die daar posten >:)

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 04 november 2001 18:48 schreef Mannekino het volgende:
Huiskamer is echt geen elite status, integendeel alleen maar debielen die daar posten >:)
Misschien wil ie er daarom zo graag in? :?

disclaimer : dit is geen flame. ik bedoel te zeggen dat ie het wellicht gezellig vindt om tussen debielen te zitten

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 18:52 schreef Exirion het volgende:

[..]

Misschien wil ie er daarom zo graag in? :?

disclaimer : dit is geen flame. ik bedoel te zeggen dat ie het wellicht gezellig vindt om tussen debielen te zitten
Ik voel me er ook thuis. :P
Pagina: 1