Ik heb pas geleden windows xp geinstalleerd, maar mijn modem wordt niet geaccepteerd. Het betreft een motorola sm56 pci modem (56k6). Ik draai nu tijdelijk onder windows ME. Maar heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Of een site waar ik de desbetreffende driver kan downloaden? (op www.motorola.com kom ik ook niet verder).
Ik heb precies hetzelfde probleem (gehad! heb nu adsl
) onvindbaar dat kan ik je wel vertellen....
Kun je niet gewoon een standaard Microsoft-drivertje pakken (bv. Standaard 56000 Modem) als tijdelijke oplossing, want veel XP-drivers zijn er nog niet. Of doet ie ut dan niet??
Weet je wat het is, mijn modem zit op com 4. En bij het instellen van een standaard 56k6 modem kun je alleen kiezen uit com 1 en com 2. En windows detecteerd hem ook niet zelf. STRANGE!!!!
Iemand tips of suggesties?
Iemand tips of suggesties?
Een echte tweaker internet toch via een router 

Nee ff serieus. Je kan proberen om een poort toe te voegen (4 dus) en daar een standard modem op toe te voegen.
Dit kon in '98 wel. Kweet niet hoe je dat in xp moet doen overigens. Kheb nog maar 1 dag xp
Nee ff serieus. Je kan proberen om een poort toe te voegen (4 dus) en daar een standard modem op toe te voegen.
Dit kon in '98 wel. Kweet niet hoe je dat in xp moet doen overigens. Kheb nog maar 1 dag xp
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem met dat modem.
Bij motorola zeggen ze dat het moet lukken met de 2000 drivers voor dat modem maar die werken toch echt niet.
Als hij uiteindelijk je modem herkend dan kan hij bepaalde filtjes niet vinden in die driver files dus dan kun je alsnog niet internetten.
Ze ondersteunen zelf het modem niet meer en er komen geen drivers meer dus pleur je modem maar weg
Bij motorola zeggen ze dat het moet lukken met de 2000 drivers voor dat modem maar die werken toch echt niet.
Als hij uiteindelijk je modem herkend dan kan hij bepaalde filtjes niet vinden in die driver files dus dan kun je alsnog niet internetten.
Ze ondersteunen zelf het modem niet meer en er komen geen drivers meer dus pleur je modem maar weg
Heb je al geprobeerd in je BIOS met die com-poort instellingen te spelen?
Allemaal uit of juist allemaal aan.
Allemaal uit of juist allemaal aan.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Pagina: 1