"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Jah ik heb ook eens een verlengkabel gehad, en als ik de hertzh hoger zette dan vern*ukte het beeld meer en meer, erg wazig. Dus ik heb 'm maar ertussenuit gehaald, maar misschien dat er goede verlengkabels bestaan met een ontstoorder ertussen ofzo
Verwijderd
Kun je niet gewoon een normale,langere, vervangende kabel halen ipv een verlengkabel?
T/m 5 meter moeten ze er zeker zijn.
Ik zelf heb 3.0m 5BNC voor mn A702HT (vm pro 410), maar de jouwe heeft waarschijnlijk geen 2 aansluitingen achterop, of wel?
T/m 5 meter moeten ze er zeker zijn.
Ik zelf heb 3.0m 5BNC voor mn A702HT (vm pro 410), maar de jouwe heeft waarschijnlijk geen 2 aansluitingen achterop, of wel?
Verwijderd
langere kabel halen, die verlengstukken veroorzaken te veel ruis, zijn tot een metertje of 7 te koop dacht ik.
Neej; er zitten geen 2 aansluitingen achter op mn monitor en zover ik weet zit ie achter in de monitor gewoon vast en volgens mij kan je de kabel er niet uithalen...
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
gewoon kijken voor een verlengkabel met van die blokjes aan de uiteinden (en dan bedoel ik van die blokjes die nog voor je stekkers zitten natuurlijk, grapjassen
)
Ontstoorders of zoiets heten die blokjes.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Vraagje.... hoe duur waren die verlengkabels?Op donderdag 01 november 2001 19:08 schreef Maf het volgende:
Ik heb nl al een paar verlengkabels van +/- 1,8m en daarmee is hel het beeld vern***t.
Please advice me...
Niet dat duurder per definitie ook beter is..... maar goedkope shielded kabels heb je niet zo snel; je moet bij de resolutie die jij noemt (1600x1200) toch echt een degelijke verlengkabel hebben. Een kabel van zo'n 7 jaar terug kan je vrijwel zeker niet gebruiken op die resolutie.
Je moet dus een shielded kabel hebben.
Mocht je nu nog zo'n niet-werkende-verlengkabel hebben liggen, plug die er dan nog eens tussen. Check of het beeld bij 1600x1200 inderdaad slecht is en schroef dan de resolutie omlaag naar een lage resolutie (800x600 of 640x480) en kijk of je daar wederom slecht beeld hebt. Heb je dan WEL goed beeld, dan vermoed ik zeer sterk dat je dus gewoon een kabel hebt die niet shielded is.
Is dit alles niet het geval, dan zou ik je niet verder kunnen helpen.
Succes in ieder geval
Verwijderd
Je bedoeld ferriet kernen. Dit zal ook wel bijdragen, maar het is ook van belang dat je een shielded cable hebt (was al gezegd, maar ja)Op donderdag 01 november 2001 19:20 schreef JaJoah het volgende:
gewoon kijken voor een verlengkabel met van die blokjes aan de uiteinden (en dan bedoel ik van die blokjes die nog voor je stekkers zitten natuurlijk, grapjassen)
Pagina: 1