Ik ga een Intel P4 kopen(krijgen
). Wat is hiervoor de beste waterkoeling? Ik wil alles in de kast hebben. Graag wat pics!
Verwijderd
hangt er vanaf of je gaat ocen zoja kan je een peltier nemen zoniet kan je beter straight waterkoeling nemen!!! Het kan allemaal
Wat voor verschillende soorten waterkoeling ken jij dan wel niet??
De beste waterkoeling?
Dat hangt er helemaal vanaf hoe je hem zelf bouwt he...
Het best is om je kast gewoon in de vijver te donderen. Blijft ie lekker koud. Vooral in de winter
En hoe definieer jij een goede waterkoeling?
De een vindt dat een goede waterkoeling stil/onhoorbaar moet zijn. Een ander vindt dat een goede waterkoeling een temperatuur onder de 0 moet kunnen halen en weer een ander vindt een goede koeling een koeling die de beide vorige omhelst...
Dat hangt er helemaal vanaf hoe je hem zelf bouwt he...
Het best is om je kast gewoon in de vijver te donderen. Blijft ie lekker koud. Vooral in de winter
En hoe definieer jij een goede waterkoeling?
De een vindt dat een goede waterkoeling stil/onhoorbaar moet zijn. Een ander vindt dat een goede waterkoeling een temperatuur onder de 0 moet kunnen halen en weer een ander vindt een goede koeling een koeling die de beide vorige omhelst...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
zucht.. ik word zo moe van dit soort onzinnige 'vragen'. Denk eerst zelf eens na voordat je iets post of neem op zijn minst de moeite om te kijken wat anderen gedaan hebben. Lijkt me vanzelfsprekend als je echt serieus bent en een waterkoeling projectje wilt gaan houden
Verwijderd
newbie alarm! 
Zeg vrind,
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Wordt je een stuk wijzer van.
Ik spreek uit eigen ervaring.
Zeg vrind,
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Wordt je een stuk wijzer van.
Ik spreek uit eigen ervaring.
Ik ben geen newbie,Op donderdag 01 november 2001 19:20 schreef _LOSS_ het volgende:
newbie alarm!
je bent geen n00b, maar het lukt je niet om zelfstandig plaatjes van waterkoelzooi op dit forum te vinden?Op donderdag 01 november 2001 19:35 schreef Swordfish het volgende:
Ik ben geen newbie,ik wil alleen pics zien met radiator,reservoir en pomp in de kast om hem mee te kunnen nemen naar bijv lan partys! Ik mot geen Koolance btw.
Ik denk dat er naar schatting zo'n kleine 1000 pics hier rondhangen. Kan toch nooit moeilijk zijn.
In m'n sig staat een link, da's een aardig begin.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
de sloot naast mijn huis
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Verwijderd
ik denk dat hier wel wat interessante links voor je tussen staat:
Links naar OC en CM's gerelateerde sites
Good luck my n00b-friend!
Links naar OC en CM's gerelateerde sites
Good luck my n00b-friend!
Pagina: 1