Toon posts:

[inspire 5.1 5300] Zacht geluid uit r. frontspeak.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn linker front en achter en rechterachterspeakers doen het goed. Alleen uit mijn rechterfrontspeaker is het geluid nauwelijks te horen. Ik heb de speaker geprobeerd aan te sluiten op de rechtsachteruitgang en daar deed ie het gewoon dus de speaker is niet kapot.

Nieuwste drivers heb ik geinstalleerd.

(En die centerspeaker doet het ook niet maar dat een andere keer :) )

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:17

Hu9o

Schokkend

Is er niet ergens een schuifbalkje die het volume van rechtsvoor alleen regelt?? En staat die niet perongeluk bijna uit??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 18:27 schreef Hu9o het volgende:
Is er niet ergens een schuifbalkje die het volume van rechtsvoor alleen regelt?? En staat die niet perongeluk bijna uit??
Zou kunnen... alleen weet ik niet waar :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zou zo zeggen: Probeer het eens bij je volume control oid.

Staat in je systray of bij start > settings > control panel > sound/volume/kies wat leuk :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 20:03 schreef JvS het volgende:
Ik zou zo zeggen: Probeer het eens bij je volume control oid.

Staat in je systray of bij start > settings > control panel > sound/volume/kies wat leuk :P.
In theorie leuk maar in de praktijk staat daar geen regeling per box :P

Iemand?

Verwijderd

Loop je creative software na (Als je iets van Creative Mixer heb, moet je daar maar eens kijken)
Check of je kabels goed zijn aangesloten. Zet je systeem op 5.1

Test je uitgangen van zowel je subwoofer (waar als het goed is je boxen vandaan lopen) als de uitgangen van je soundcard.

En lokaliseer zo het probleem. Op dit moment kunnen het tig dingen zijn die het probleem veroorzaken! (Software die niet goed staat ingesteld. Uitgang van de sub die kapot is, uitgang van de geluidskaart die kapot is, kabel die er niet diep genoeg in zit.)

Welk besturingssysteem staat erop?

Suc6
Pagina: 1