Toon posts:

HP g55 op netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb twee computers met elkaar verbonden. Op één is een HP G55 scanner/printer/kopierder geïnstalleerd. Nu wil ik op de andere computer gebruik maken van dit apparaat. Printen gaat wel, maar scannen niet. Hoe zorg ik ervoor dat dit wel kan?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

De totale software installeren als dat al kan, volgens mij kan dat namelijk niet.

Verwijderd

Topicstarter
de software installeren is ook niet echt duidelijk. Ik kan voor een gewone instalatieoptie kiezen, of een installatie voor een jetserver ofzo. Maar kan het niet zonder een printerserver? is er geen softwarematige oplossing?

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

is zwaar lastig, schijnt 1 progje voor te zijn waarmee het kan maar of jij berijd bent daar een paar 1000 euro voor op tafel te pleuren??

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
scannen via het netwerk gaat (normaal gesproken) niet. Dit omdat dit via een TWAIN interface gaat, en die gaat nu eenmaal niet door een netwerk. Lijkt me trouwens ook knap lastig, waarom scan je niet op de PC waar ie aan hangt? Misschien is een remote desktop programma in combinatie met bestanden delen (standaard windows) een oplossing voor je.

Xen.