EDORam naar SDRam :? Kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Hey, ik heb hier een AMD 333MHz maar daar kan alleen maar EDORam in :(. Is er iets (een converter ofzo :?) die je in de edobank zet en dat je er dan gewoon SDRam 133mhz in kan zetten!? Dus zeg maar zoiets als een verloopje! Ik wil er graag gewoon sdram in omdat edo superduur is! :)

Groeten
Go0s

Verwijderd

nee

Verwijderd

Volgensmij bestaat zo'n adapter niet, alleen moederborden die beide soorten RAM ondersteunen bestaan wel. Je kunt ze dan zelfs allebei tegelijk gebruiken.

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:52 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Volgensmij bestaat zo'n adapter niet, alleen moederborden die beide soorten RAM ondersteunen bestaan wel. Je kunt ze dan zelfs allebei tegelijk gebruiken.
die heb ik hier nog eentje liggen, maar je kunt ze dus NEVER tegelijk gebruiken, aangezien de beide soorten RAM op een verschillend voltage werken :(

Verwijderd

Andersom hebben ze wel bestaan. je kon een setje EDO-simms in een adapter stoppen, en deze weer in een sdram slot proppen.

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:54 schreef merulez het volgende:

die heb ik hier nog eentje liggen, maar je kunt ze dus NEVER tegelijk gebruiken, aangezien de beide soorten RAM op een verschillend voltage werken :(
Voltages zijn aan te passen, maar volgens mij is de wijzen van data aanspreken en ophalen ook heel verschillend.

Verwijderd

Hey, ik heb hier een AMD 333MHz maar daar kan alleen maar EDORam in . Is er iets (een converter ofzo ) die je in de edobank zet en dat je er dan gewoon SDRam 133mhz in kan zetten!? Dus zeg maar zoiets als een verloopje! Ik wil er graag gewoon sdram in omdat edo superduur is!
Groeten
Go0s
Wat vind jij veel geld voor edo ?

• Go0s
Op donderdag 01 november 2001 20:40 schreef ScoundreL het volgende:

[..]

Wat vind jij veel geld voor edo ?
Nou....

32 mb voor 120 piek
En ik heb er dan 4 nodig!!!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Koop maar een nieuw mobo :P Dat is het makkelijkste ben ik bang.

Oh btw, je kan best EDO en SD naast elkaar draaien. Heb het zelf meegemaakt op een LAN :). Werkte best.

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Das anders wel errug duur ja, heb je ook al bijna 2 Gigabyte aan SDRAM voor :(

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 17:42 schreef Go0s het volgende:
Hey, ik heb hier een AMD 333MHz maar daar kan alleen maar EDORam in :(. Is er iets (een converter ofzo :?) die je in de edobank zet en dat je er dan gewoon SDRam 133mhz in kan zetten!? Dus zeg maar zoiets als een verloopje! Ik wil er graag gewoon sdram in omdat edo superduur is! :)

Groeten
Go0s
Nopes :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> PMG

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Go0s
Op donderdag 01 november 2001 22:46 schreef IceStorm het volgende:
Koop maar een nieuw mobo :P Dat is het makkelijkste ben ik bang.

Oh btw, je kan best EDO en SD naast elkaar draaien. Heb het zelf meegemaakt op een LAN :). Werkte best.
Haha LOL ik heb die mobo net nieuw!! het moet een oud model zijn (oude keyboard aansluiting) want anders moet ik ook een andere kast kopen :(

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 22:42 schreef Go0s het volgende:

[..]

Nou....

32 mb voor 120 piek
En ik heb er dan 4 nodig!!!!
Hehe, laat me raden.. Jij hebt een artikel gelezen over Hajo Budgetshop... Dat zijn een klein beetje dure gasten :(

Ik geloof dat ik een bedrijf weet die 32 mb verkoop voor 35 piek excl. btw. Interesse ?

• Go0s
ja tuurlijk :) WAARRRRR!?

Verwijderd

Moet het morgen nog effe checken, is namelijk bedrijf waar ik werk (tweedehands pc's)

Laat het je morgen weten!

• Go0s
das goed!!! Contact maar via go0s@home.nl
2e o is een nul!! ;)

Groeten
Go0s

Verwijderd

koop gewoon tweedehands edo

Verwijderd

Ok, is goed.
Zal je morgen gelijk uit werk een mailtje sturen.

Verwijderd

wa is het verschil eigenlijk tussen edo en fast page ram? :? :? zijn toch allebij 72 pins he :? :? :?

Verwijderd

EDO zou iets sneller moeten zijn en zn geheugeninhoud langer vasthouden als FPM
Pagina: 1