New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
BTW vinnik het wel makkelijk, dan staan me driveletters tenminste meteen goed, hoef ik ze in W2k niet eerst weer om te gaan draaien...
Thx guys, duidelijk.
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Wordt overal aangeraden.
Ik ben braaf en hou me er dan maar aan
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
Me 2Op donderdag 01 november 2001 20:13 schreef hives het volgende:
Secondair master.
Wordt overal aangeraden.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Overal??? Links graag?Op donderdag 01 november 2001 20:13 schreef hives het volgende:
Secondair master.
Wordt overal aangeraden.
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
Ik heb al een aantal dingen meegemaakt:
Bijv.
Mijn raid-controller had ik eerst op primary master en primary slave.
Toen ik eens dacht laat ik die ene Hd op de secondair zetten was me raid verdubbeld
En nog een andere voorbeeld is:
Mijn liteon brander doet het langzamer als ik er een andere drive bij hang op slave.
En nu is hij stand alone als secondair master en draait als een trein
Verwijderd
Dit zijn geen geldige argumenten om te kunnen zeggen dat master sneller is dan slave. Bij het eerste voorbeeld heb je het over de controllers, niet over master of slave.Op donderdag 01 november 2001 23:57 schreef hives het volgende:
Ik denk dat er wel degelijk verschil zit in de snelheden van Master & Slave.
Ik heb al een aantal dingen meegemaakt:
Bijv.
Mijn raid-controller had ik eerst op primary master en primary slave.
Toen ik eens dacht laat ik die ene Hd op de secondair zetten was me raid verdubbeld
En nog een andere voorbeeld is:
Mijn liteon brander doet het langzamer als ik er een andere drive bij hang op slave.
En nu is hij stand alone als secondair master en draait als een trein
Bij het tweede voorbeeld heb je nog niet bewezen dat master sneller is dan slave: je zegt alleen dat als je één device aan je controller hebt hangen, dat device sneller is, dan wanneer je er een tweede device aan hebt hangen.
Verwijderd
Omdat het nog niet sneller is.
Klopt wat je zegt.Op vrijdag 02 november 2001 10:37 schreef Laserbeak het volgende:
[..]
Dit zijn geen geldige argumenten om te kunnen zeggen dat master sneller is dan slave. Bij het eerste voorbeeld heb je het over de controllers, niet over master of slave.
Bij het tweede voorbeeld heb je nog niet bewezen dat master sneller is dan slave: je zegt alleen dat als je één device aan je controller hebt hangen, dat device sneller is, dan wanneer je er een tweede device aan hebt hangen.
Ben ik ook mee eens.
Alleen vind ik het een beetje raar staan als je gewoon een drive hebt.
Bijv. de secondair nog helemaal open en je gebruikt alleen de slave.
En als je er dan 2 drives aan hebt hangen is het gewoon slomer. Dat is gewoon zo.
Dat bedoelde ik ook te zeggen
Verwijderd
Kan je wel eens alleen een slave hebben, zonder master? Volgens mij is dat niet eens mogelijk.Op vrijdag 02 november 2001 13:25 schreef hives het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt.
Ben ik ook mee eens.
Alleen vind ik het een beetje raar staan als je gewoon een drive hebt.
Bijv. de secondair nog helemaal open en je gebruikt alleen de slave.
En als je er dan 2 drives aan hebt hangen is het gewoon slomer. Dat is gewoon zo.
Dat bedoelde ik ook te zeggen
Maar goed, lijkt me enigszins wel logisch dat twee devices aan één kabel langzamer is dan één device
Welnee, want je gebruikt ze toch nooit tegelijk. Alleen als je twee devices hebt die elk op een aparte kabel zitten kan je ze tegelijk gebruiken. Zolang je HD en je writer niet op dezelfde kabel zitten zal het worst zijn of ze nou master of slave zijn.Op vrijdag 02 november 2001 14:52 schreef Laserbeak het volgende:
[..]
Kan je wel eens alleen een slave hebben, zonder master? Volgens mij is dat niet eens mogelijk.
Maar goed, lijkt me enigszins wel logisch dat twee devices aan één kabel langzamer is dan één device
De twee devices blijven toch herkend worden.
Dus als er nou bijv. een cd ingepropt wordt moet hij standby zijn, dus hij is wel degelijk altijd bezig.
Dus de devices zijn langzamer.
En je kan een app. gewoon zonder een master op slave laten draaien dat is geen probleem. Alleen vind ik het zelf een beetje onlogisch.
In de handleiding van Liteon staat daar niets over; sterker nog, daar hebben ze het gewoon over de burner op slave zettenOp donderdag 01 november 2001 22:59 schreef hives het volgende:
Het zijn de handleidingen die dat meestal vertellen van de brander zodra je hem gekocht hebt.
Liteon niet gelezen
Een echte tweakert tweakt pas als de pc het niet doet, en net overweegt misschien als de pc net uit het raam is. Toch maar eens de handleiding erbij te pakken.
Verwijderd