Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers

Ik heb sinds een week een Motorola V3690. Heel handig telefoontje. Heb er ook veel plezier van. Alleen vandaag was ik aan het bellen en in een keer valt me telefoon uit. Heel raar want ik had hem de hele nacht opgeladen. Dus ik leg hem aan de oplader. Daarna zet ik hem weer aan en nu krijg ik heel vaag beeld. Het beeld staat nu op de kop en er ontbreken 3 lijntjes.

Ik hoorde dat dat wel vaker gebeurde bij Motorola's en dat had na opnieuw aanzetten wegging, wat bij mij dus niet het geval is.

Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt, of weten wat er kapot is?? Misschien kan ik het dan zelf repareren want anders moet ik hem opsturen en dan ben ik hem weer een paar weken kwijt.

Alvast Bedankt!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Als ik jou was dan zou ik um niet zelf repareren; je hebt garantie (tenminste, dat hoop ik voor je)... waarom dat niet gebruiken als je het hebt..

Bij de meeste servicepoints krijg je wel een leentoestel mee (zo'n koelkast).. Bij Nokia en Samsung heb ik tenminste gehad...

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen geen service contract afgesloten dus hij moet worden opgestuurd :(

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Op donderdag 01 november 2001 17:38 schreef NM het volgende:
Ik heb alleen geen service contract afgesloten dus hij moet worden opgestuurd :(
Jah.. da's meestal als ie kapot is >:) (Sorry)
Ik heb ook geen service contract what so ever afgesloten, maar ik kreeg toch een vervangende telefoon..
Gewoon heel zielig ;( kijken.. misschien krijg je het wel voor elkaar... Misschien beginnen te zeuren dat je op een HEEL belangrijk telefoontje verwacht ofzo...

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok dat kan ik doen, ik ben hem nu maar ff aan het opladen, er staat nu wel helemaal vervormd in het beeld dat ie aan het laden is. Maar misschien als de battarij weer helemaal vol is dat ie het dan weer doet :(

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-03 12:54

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 01 november 2001 17:29 schreef NM het volgende:
Hey Tweakers

Ik heb sinds een week een Motorola V3690. Heel handig telefoontje. Heb er ook veel plezier van. Alleen vandaag was ik aan het bellen en in een keer valt me telefoon uit. Heel raar want ik had hem de hele nacht opgeladen. Dus ik leg hem aan de oplader. Daarna zet ik hem weer aan en nu krijg ik heel vaag beeld. Het beeld staat nu op de kop en er ontbreken 3 lijntjes.

Ik hoorde dat dat wel vaker gebeurde bij Motorola's en dat had na opnieuw aanzetten wegging, wat bij mij dus niet het geval is.

Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt, of weten wat er kapot is?? Misschien kan ik het dan zelf repareren want anders moet ik hem opsturen en dan ben ik hem weer een paar weken kwijt.

Alvast Bedankt!
Ik heb hetzelfde met mijn V51 :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 19:02 schreef uibeltje het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met mijn V51 :(
Wat heb je er aan gedaan?!?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 18:03 schreef Krypt het volgende:

[..]

Jah.. da's meestal als ie kapot is >:) (Sorry)
Ik heb ook geen service contract what so ever afgesloten, maar ik kreeg toch een vervangende telefoon..
Gewoon heel zielig ;( kijken.. misschien krijg je het wel voor elkaar... Misschien beginnen te zeuren dat je op een HEEL belangrijk telefoontje verwacht ofzo...
Welk servicecenter ben je geweest dan?

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik denk dat ik kan vertellen wat er aan de hand is!
Er zit tussen je "toetsenbord" en je schermpje een plat connectiekabelje. Dat kabeltje is fokking zwak en kan er voor zorgen dat je beeld maf gaat doen. In jouw geval op zijn kop staan en lijntjes missen! Nu heb je zelfs kans dat ze dat niet eens in garantie gooien omdat ze bij motorola weleens beweren dat het een gebruikersfoutje is!

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 01 november 2001 19:07 schreef NM het volgende:

[..]

Wat heb je er aan gedaan?!?
niets, ik weet bij god niet waar ik motorola kan vinden hier in de buurt. Hebben die iets van servicepoints? :?

Bij mij valt ie niet uit met het bellen, wel displayproblemen: tekens op z'n kop, geen beeld af en toe, display blijft hangen met beeld, terwijl de telefoon verder normaal functioneert etc etc :(

en ik heb dat ding maar net. Toestel heb ik van iemand overgenomen, maar tis wel een eerlijke :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem dus net nieuw en nu beginnen er al problemen te komen. Lekker is dat. Maar ik stuur hem wel op :(

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 01 november 2001 19:57 schreef NM het volgende:
Ik heb hem dus net nieuw en nu beginnen er al problemen te komen. Lekker is dat. Maar ik stuur hem wel op :(
naar wie/waar stuur je 'm op? En enig idee waar nog meer motorola servicecentre's zitten?

Verwijderd

Topicstarter
Ik stuur hem naar Ben :(

Verwijderd

Topicstarter
Een jongen uit me klas vertelde me, dat het beeld op de kop stond doordat de telefoon nog geladen was, en onder spanning was. Ik moet de battarij een paar dagen ernaast leggen totdat de telefoon ontladen is. Weet iemand of dit klopt??

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op vrijdag 02 november 2001 15:08 schreef NM het volgende:
Een jongen uit me klas vertelde me, dat het beeld op de kop stond doordat de telefoon nog geladen was, en onder spanning was. Ik moet de battarij een paar dagen ernaast leggen totdat de telefoon ontladen is. Weet iemand of dit klopt??
dat lijkt me echt ENORME bullshit :)
want waarom zou mijn v51 dat ook hebben, en elke nokia,siemens etc etc dat niet? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 17:10 schreef uibeltje het volgende:

[..]

dat lijkt me echt ENORME bullshit :)
want waarom zou mijn v51 dat ook hebben, en elke nokia,siemens etc etc dat niet? :?
Heb je hem al geprobeerd om te ontladen dan.

Maar volgens mij gaat het bij jou weer weg, maar bij mij veranderd er niks

Verwijderd

Topicstarter
*kick

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op vrijdag 02 november 2001 22:16 schreef NM het volgende:

[..]

Heb je hem al geprobeerd om te ontladen dan.

Maar volgens mij gaat het bij jou weer weg, maar bij mij veranderd er niks
Ik moet m'n telefoon volledig uitschakelen om het probleem weg te werken.

En ontladen doe ik niet, dan ben ik nl. niet bereikbaar :)

Verwijderd

Heb je dan zo'n BEN apparaat?
Als dat zo is kun je gewoon de klantenservice van BEN bellen, 0800-7111 en dan vragen naar de afdeling aftersales. Die zorgen dat dat apparaat van jou wordt opgehaald bij je thuis. Kost je dus geen porto! >:)

Ik heb ook een keer probleempjes gehad met dat ding van mij, en toen ze hem opgehaald hadden had ik hem na 1 dag wachten al weer terug! *D Dus ik denk: Dat is mooi! Maar toen werkte hij nog niet in mn carkit (en daarvoor had ik hem opgestuurd... :( )Ze hadden er dus waarschijnlijk geen flikker aan gedaan.

Toen heb ik hem direct weer op laten halen en toen was ik hem 2,5 week kwijt :'( Maar nu doet hij het dan wel 8-)

Suc6!
Pagina: 1